Snuppen min har laget i dag!

Snuppen min har hatt fri fra jobb i dag, og i dag laget han til middag en form med masse greier oppi, toppet med masse ost. Den var helt nydelig! Tok dessverre ikke bilde, men det gjør ikke så mye, for den så ut som en helt vanlig form, men igjen, en veldig smakfull. Akkurat dét hadde jeg nok ikke klart å gjengi på noe bilde uansett. Men jeg prøver faktisk å knipse bilder av gode retter når de kommer på bordet. Jeg vet jo at mange lesere liker denslags, så hvis jeg er litt «tom» noen ganger når jeg skriver på bloggen så kan jeg jo poste litt mat, hehe..

Ser det har vært en del om veneflon på blogg i dag. Det gir visst klikk å dele slike bilder. Har jo sett noen gjengangere med veneflon og munnbind på forsidebildene her på blogg. Har hatt veneflon jeg også, men vet ikke om det er noen bilder i arkivet mitt. Det er ihvertfall ikke noen bilder av meg med veneflon i ambulanse. Havner jeg i ambulanse tror jeg ikke dokumentasjon til bloggen er det første jeg tenker på. Oppmerksomhetsbehovet er ikke SÅ stort, vi har alle behov for oppmerksomhet, men hallo, munnbind og veneflon.. jaja..

Ambulanse har vel ikke vært fremkomstmidlet jeg har brukt mest heller. Akkurat nå kommer jeg bare på én gang. Da låste ryggen min seg med motorsag jeg skulle sage ned et tre. Yupp, kaninen har vært skogsarbeider også. Felt ned trær, kvistet, barket og fraktet fra skogen til barnehager, satt opp lekestativ, husker og gjerder. Samfunnsnyttig kanin, haha..

Anyways, ambulansen hentet meg og kjørte meg til akutt legevakt. Jeg hadde ingen tanker om å få dette dokumentert på bilder der jeg lå med smerter fra en annen dimensjon og bannet, noe jeg var veldig god på i den tiden. Videre tenkte jeg ikke på å dokumentere heller da legen dro på seg gummihansker og det gikk opp for meg noe jeg heller ikke hadde tenkt på. Så der og da fikk jeg en finger langt opp i rompa. Første og siste gang. Dere ble vel glad nå for det ikke eksisterer noe bilde av akkurat dét. Spennende som det måtte være..

Nå skal jeg ta kveld fra blogging, kose meg med min lille familie og ikke dvele med fortiden, bilder av munnbind, veneflon og hva som har vært i rompa på meg. Jeg vil heller takke for dagen i dag og alle som har vært innom. Postet et innlegg i dag hvor jeg utfordret til innspill og debatt, men debattantene uteble, ikke så mange ville ytre sin mening i saken, noen få, men ikke mange.

Takk igjen for i dag, det har vært en fin dag innendørs, nå skal vi bare nyte resten av helga. «Prekas» i morgen, bunnyklem til alle 🐰🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

11 kommentarer
    1. artig bilde ,een god grateng er deilig mat ,noen ganger tar jeg bilde av maten jeg lager men ikke ofte ,men jeg hvet att mange liker det og gjerne med oppskrift til ,veneflon ja det skal jeg ha på mandag for da skal jeg i narkose en stund .tror ikke jeg tar bilde av dett nei ,har sikkert nok med meg selv den dagen

    2. 🤣🤣🤣 Ein finger opp i rumpa, då måtte eg le, for eg kom til å tenkja på legen min, då hu skulle sjekke prostatakjertelen på meg 🤣🤣🤣. Du skulle sett uttrykket hennar, då eg etterpå kommenterte at det var ikkje direkte behageleg med den fingeren opp i ræva 🤣 🤣 🤣.
      Ambulanse har eg vore brukar av nokre gonger, og veneflon har eg og hatt nokre gonger, men eg har då aldreg kome på at eg skulle ta bilete av det. Så kjekt er det ikkje å ha bruk for slike ting, at det er verdt å foreviga 😜.

      1. Vel, jeg lo ikke den gang. En historie man egentlig ikke vil huske, men likevel ikke klarer å glemme. Skeptisk hver gang jeg ser en motorsag. Når det kommer til ambulanse, munnbleier, veneflon og bilder, så synes jeg bare folk er rare 🤪

    3. Trond Viggo hadde en sang en gang før i tia.. teksten er sånn ca “Alle er så rare, bare ikke jeg 😉

    4. God mat er viktig – jo mer det smaker, jo bedre! En kan ikke ta bilde av alt mulig heller…. ikke akkurat det første en tenker på i akutt-situasjon! 🙂 nyt kvelden!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg