Sjekk disse flotte ALS-smykkene!!

Bildene tilhører Miss Djeins perler.

Dette må dere sjekke ut folkens. Kom over dette nettstedet som driftes av ei dame som lager smykker til inntekt for ALS-forskningen i håp om at det en vakker dag vil komme en kur mot sykdommen ALS. Hun begynte å lage disse smykkene i 2015, og har stått på for saken noen år.

Les om ALS her: «Stiftelsen ALS Norge».

Jane Johansen som lager smykkene mistet sin mamma, Wenche, dessverre altfor tidlig, til ALS. Hennes mamma var da 57 år og det var veldig tungt for Jane som selger disse smykkene på nettstedet «Miss Djeins perler». Hun og hennes 3 søstre + hennes pappa savner veldig moren, og det er blitt en hjertesak å finne kuren for ALS.

Overskuddet som hun får inn for ALS-smykkene går til de norske forskerne i kampen mot ALS-sykdommen. Når jeg skriver smykker, så innebærer dette også armbånd, nøkkelringer, ørepynt, bokmerker, maskemarkører med mer.

Jeg synes dere skulle ta dere en titt, disse smykkene er kjempeflotte, ikke dyre, tiltrekker oppmerksomhet og er for en god sak, vinn-vinn-vinn, ingenting å tape. Jeg har nettopp nå bestilt et «Stopp ALS armbånd» selv, laget av voksperler i lilla og svart 💜

Klikk inn på Miss Djeins Perler (👈🏽 link)!

(PS: Dette innlegget er ikke reklame, jeg har ingen avtale med Miss Djeins. Derfor er det ikke merket. Jeg mottar oppdateringer om sykdommen ALS og prøver følge med da jeg har genuin interesse av å bidra til saken, jeg har en venninne med ALS og en tante med SMA. I et eldre innlegg har jeg skrevet noen linjer om disse sykdommene. Og samtidig synes jeg som sagt at disse smykkene er flotte).

Are we good??! 🐰

Min venninne Vivian Brosvik, skriver bloggen «Mamma på hjul» som handler mye om livet med ALS. En blogg som virkelig anbefales, av flere grunner!

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#als #missdjeinsperler #bunny #bunnytrash

2 kommentarer
      1. Bare hyggelig og tusen takk selv. Etter å ha blitt mer informert om denne sykdommen, fulgt bloggen Mamma på hjul og blitt kjent med Vivian Brosvik, reist til Bergen for å delta i Fakkeltog for ALS-fokus, så har dette blitt en hjertesak. Da gleder det meg veldig å se noe som dette, påfunn for å bidra til saken. Samtidig var smykkene veldig fine, så da var det lett å skrive et lite innlegg 💜🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg