Så jævlig bra Lily, heier på deg!!


Så jævlig bra Lily Bandehy, jeg heier på deg, alltid gjort, og kommer alltid til å gjøre. Kommer jeg meg opp så tidlig så kommer jeg innover og støtter, skal gjøre det jeg kan, men sliter med noen medisiner.

Uansett, jeg oppfordrer alle som leser dette til å dra å støtte Lily og verne om henne, dette gjør hun med livet som innsats. Islamistene vil prøve å steine henne, de ønsker ihvertfall så inderlig å gjøre det, derom ingen tvil! Still opp, vi trenger Lily her!!

I LOVE U LILY ❤️

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#kjønn #kjønnsdiskriminering #islam #iran #lilybandehy #hijab #islamisme #norge #bunny #bunnytrash

5 kommentarer
      1. Kjenner du ikke til Lily, hun er exmuslim som rømte fra Iran for 30-isj år siden, levd med politibeskyttelse her siden. Homofil sønn. Hun er forfatter, samfunnsdebattant, foredragsholder, islamkritiker, aktivist.. jeg har skrevet om Lily mange ganger i bloggen ❤️

        1. Takk 🥰.
          Det roer seg nok denne gongen og, men eg har det for mildt til å få behandling, så kanskje det hadde vore ein fordel om det ikkje gjorde det.
          Eitt par dagar på StOlav i Trondheim, og fått gjordt noko med det, hadde ikkje vore feil.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg