Ønsker å bli venn med meg.

Nabila Farah vil bli Facebook-venn med meg meg i dag. Hun har 84 venner fra før og nesten alle er menn. Hun har lite historikk på Facebook. Der er tre poster, to av dem er like, og en som ser ut som en videosnutt (bildet over) der en mann tar ei ung jente bakfra. De to andre postene er like og lyder som følgende:

«Hei💋!!! Jeg beklager virkelig, men besøker sjelden facebook. Vi kan kommunisere her 💌👉 https://carlottaw6aqu.satisfecho.me/l/LzQiBlSbZNy
Der kan du se mange av mine ferske bilder, min personlige video.. i tillegg kan vi kommunisere med video.. kyss deg💏»

Det er jo påfallende at hun i løpet av kort tid har blitt venner med over 80 stykker og sendt venneforespørsel til meg når hun sjelden besøker Facebook. Hun er ikke tapt bak en vogn, den jenta, for hun tilbyr altså å «kommunisere» med henne et annet sted enn på Facebook som er verdens største sosiale media.

Tror dere jeg klikker på den linken?

Rikelig fristerinne-appell med tanke på at alle tre postene har bilde av «henne» lettkledd og nevnte «video» viser en mann som får ha sex med henne bakfra. Litt sånn «dette kan dere gjerne gjøre med meg»

Noen menn lar seg alltids lokke. I det siste har det kommet hyppig med slike venneforespørsler. Det har vært perioder før også, mange perioder. Jeg har brukt å blokkere etterhvert som dem kommer. Så oppdaget jeg at disse fjerner seg selv etter et døgn, så derfor gjør jeg ingenting lengre. De blir bare «poff» borte når de ikke får oppmerksomheten de ønsker.

Teksten er sånn tilnærmet den samme hos alle jentene, men på ulike språk. Den virker maskinoversatt til spansk, russisk, portugisisk etc. Før skrev de fleste på gresk, nå er de blitt flinkere og bruker norsk.

Mens jeg skriver dette har Nabila Farah fått fem nye napp (Facebook-venner), alle nyankomne er menn. Noen av disse er nysgjerrige og klikker sikkert på linkene, andre er desperate og klikker bare. Det blir nok mange klikk. Hva tror dere skjer når disse mannfolka klikker på linkene? Får dem litt på snoppen tror dere? Eller? Ser en kompis er blitt venn med henne nå, han er hetero og blir ofte hacket..

Jeg humrer litt her jeg ligger. Hehe.. dette har dem prøvd å lure meg til i mange år nå. Fremdeles er dem så til de grader amatører og sender MEG fristerinner. Til MEG (!!), Kongen av Balkongen, Sjefskaninen, The big D himself, blogg.no’s aller største helt – superhomoen i Drammen 😜😂

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#fristerinner #facebook #bunny #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Musikermannen får også mange slike «koselige» venneforespørsler.😅
      Jeg får massevis av lignende meldinger (dog fra menn😂) på Insta.
      De forsvinner også av seg selv etter noen dager, så nå gidder jeg ikke å slette etterhvert.
      Sugardaddys med søkkevis med penger og de mest lukrative tilbud får man i søkk og kav!😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg