Nyhet fra Spania. Der ble straffen 42 år, sammenlignet med 60 dager i Norge for lignende sak!!

Daglig nå ser jeg en profil i Spania som stadig klikker inn i bloggen min. Har ei venninne der, hun brukte klikke innom bloggen min «back in the days», jeg spurte henne om hun har begynt å lese bloggen min igjen. «Nei, det er en stund siden nå», svarte hun. Må sies at det er ikke fordi hun ikke liker bloggen, men fordi hun holder seg mest mulig unna internettet som hun overhodet kan, og fokuserer på det hun har rundt seg der hun er. Hun orker rett og slett ikke all elendigheten i verden, og lever det hun selv beskriver som et drømmeliv på Costa Blanca. Snuppen min og jeg har besøkt henne flere ganger, og det er et drømmeliv. Ingenting er perfekt, men det er digg altså, å koble HELT ut. Misunner henne evnen..

Anyways, jeg har altså en fast leser i Spania. Yo se quien. Felicidades por tu nuevo «peinado».

Snakker om Spania.. Canariavisen skriver om en gruppevoldtekt som skjedde i en park i Puerto Rico om kvelden 26. februar 2021. En norsk kvinne måtte oppleve denne grusomheten. Nå er dommen kommet, og jeg sperret opp øynene. Nå snakker vi!!

En av mennene, den mest aktive i grusomheten, fikk en dom på 42 års fengsel. De andre tre ble dømt til 36 år hver. Svinene, som jeg kaller dem, er fra 23 til 36 år gamle, ble også dømt til å betale kvinnen 15 000 euro i erstatning. Ikke så mye egentlig når en tenker på hva hun har opplevd kan gjøre med resten av livet hennes, men fengselsstraffen kan nok kompensere litt. 42 års fengsel kan nok ha en effekt på sex- og voldsforbrytere. En preventiv effekt!

Det som skjedde denne kvelden tidlig i 2021 var at denne unge kvinnen fra Norge hadde vært i fødselsdagslag på et kjøpesenter, og var på vei hjem gjennom parken. Hun forklarte i retten at de fire mennene trakasserte henne, og at hun følte seg truet. Monstrene voldtok henne etter tur.

I retten var forsvaret til gjerningspersonene at kvinnen ikke ble voldtatt, men hadde frivillig samleie med én av de tiltalte, og at de andre tre ikke var involverte i det hele tatt. Retten festet ikke lit til denne forklaringen, og alle mennene ble kjent skyldig.

De fire mennene kom fra Nord-Afrika. Islambeltet!

Dette minner meg om en lignende sak her i Norge i 2021. En dom i Oslo tingrett hvor seks unge menn på Oslos østkant, med bakgrunn fra islambeltet, ble dømt for å ha gruppevoldtatt en 15 år gammel jente. Jenta ble holdt fast, slått og truet mens hun ble systematisk voldtatt. I tillegg ble hun drapstruet på det groveste. På hvert eneste punkt ble de unge mennene funnet skyldig, men overgriperne fikk knapt straff. De fikk fra 360 (420) timers samfunnsstraff til 60 dagers fengsel for å ha gruppevoldtatt og drapstruet en 15 år gammel jente.

Jeg gjentar, her i Norge fikk 6 unge menn med bakgrunn fra Midtøsten og Nord-Afrika etter en grov massevoldtekt og trusler om drap, så fikk et par av den noen dager i fengsel, altså hotellopphold med kost og losji, mens resterende slapp med å måtte bruke noen timer på å rydde litt søppel rundt hotellet.

Norge er fette psykt når det kommer til innvandringspolitikk og import av ukulturer. Det er nesten som de blir belønnet for enhver ugjerning de måtte klare å gjennomføre. Det er som om menneskeliv ikke betyr noe for politikere i dette landet! Helt grusomt!

Tingrett VS Tingrett (Tribunal de Distrito), Norge VS Spania.

Jeg applauderer virkelig dommen i Spania! Kjør på sier jeg, vis nulltoleranse. Lik og del!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#voldtekt #norge #spania #bunnytrash #bunny

 

14 kommentarer
      1. Ja faen. Hadde vi fått slike dommer her til lands tenker jeg at faenskapet hadde snudd tvert om på havet. Vi har nok her til lands nå, og myndighetene håndterer det ikke.

    1. Sjå det ja 😊. Det likna på noko 👏.
      Det burde vore automatisk livstidsstraff for slike brotsverk, og då meinar eg livstid. Ikkje berre 21 års forvaring. Og straffa burde vore sona under harde forhold, ikkje i eitt av “hotella” i Noreg.

      PS: Godt å ha deg tilbake 😊.

    2. Heier på denne dommen og andre som virkelig slår hard ned på slike grusomheter. Er for slik det er her. Denne mann/dame har gjort dette er tatt ikke dømt. Publisert med bilde og navn. Fengsel her er ikke bra. En får ikke klær om man ikke har noen som kan komme med dem. Ikke noe feriekoloni. Lange dommer som settes i sammenheng med det de har gjort.
      Straff må settes i sammenheng med det som er gjort! I Norge blir dem behandles som pusekatter som må tilbake til samfunnet. Jeg blir kvalm!
      Godt å høre fra deg igjen 🥰

      1. Jeg måtte søke saken opp, trippelsjekke denne dommen, for jeg trodde det ikke først.. men det stemmer. Måtte Norge la seg inspirere.. takk, jeg må jo stikke potelabbene mine fram innimellom, så får vi se fremover 😜🐰

    3. “Norge er fette psykt når det kommer til innvandringspolitikk og import av ukulturer”

      E så enig, helt fette sykt.

      1. Politikerne burde ta seg sammen, jobben deres er å ta vare på befolkningen og landet, det de driver med vitner om noe helt annet!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg