Ny utfordring til 5 bloggere!

 

For noen dager siden, cirka én uke, så postet jeg en utfordring her på bloggen, en utfordring til 5 bloggere. Utfordringen så først ut til å bli en total flopp da det så ut til at ingen tok den, men etterhvert etter noen dager, så var det én av disse 5 som tok utfordringen, videreførte den og med det så begynte det å blomstre her i blogglandia.

Tusen takk til Margrethe «Utifriluft» som tok utfordringen, jeg har veldig lyst å sende flere blomster til deg, fordi du er alle tiders. Men nå er det slik at utfordringen kom tilbake til meg da «ZoeticWorld» sendte blomster til 5 stykker, og én av dem var meg. Så da velger jeg å sende blomster til 5 nye som jeg ikke sendte til i første omgang, men som jeg skrev der, så var det flere enn 5 jeg hadde lyst å sende til, men 5 om gangen synes jeg er passende for å få det til å blomstre litt hist og her på blogg. Jeg synes det er en fin ting å sende litt oppmuntring til hverandre innimellom her på blogg. Kanskje det gjør det litt mer motiverende å blogge. Ikke bare «jeg sender til alle», men litt mer personlig, få det til å bety noe, hvis dere skjønner..

Denne gangen velger jeg å sende blomster tilbake til «ZoeticWorld», som jeg hadde veldig lyst å sende til i første omgang. Flott dame som jeg har kjent et helt liv, og hun gir meg stadig oppmuntring og driv til å fortsette som jeg gjør, og ser meg som jeg er. Tusen takk Helene, du er alle tiders, det blir ingen «Bukkeblad», men jeg velger heller å sende deg «Engleorkidé».

Neste jeg vil sende til er «Livet med Vesla», den rasende festlige mammabloggeren oppe i nord, hvis ordformuleringer er kjempemoro å lese, humoren treffer alltid, dama er god som gull og gir meg godt humør. Dette er ei fembarnsmor, så det vil vel sprette fram en haug med barnebarn etterhvert, så jeg finner det passende å gi en søt «Svøpt Baby Orkidé».

«Chanetts Tankeboble» er den neste jeg vil gi blomst til. Chanetts blogg er vel den den siste jeg har begynt å følge nogenlunde fast. Hun skriver mye tanker og følelser og hva som skjer inni oss mennesker. Hun er dypere enn andre bloggere slik jeg ser det. Hun viser en sårbarhet og ærlighet jeg liker veldig godt. Jeg har en forkjærlighet for mennesker som ikke maler glansbilder og forestillinger som ikke samsvarer helt med hvem dem virkelig er. Til deg vil jeg gi en orkidé som er sjelden, og blomstrer sporadisk, nemlig «Huldreblom».

Så vil jeg gi «Andeorkidé» til «Frodith» den mest fargerike og fresheste dama har på blogg. Hun fortjener masse blomster, for hun er en sann gledesspreder. Hun forsvinner aldri og har vært her lengre enn de fleste. Digger deg!! Aldri sett noen vise så stor glede av å finne små menn på en måte som deg. Jeg fant denne orkidéen passende til deg, for den er nesten like morsom som du er.

Den siste blomsten, den vil jeg gi til «Gryende» som er en av blogglandias mest originale damer, og som har sittet på balkongen min i timesvis og skravlet om alt mulig fra blogglandia til hva det måtte være langt der ute i universet. Gry er veldig verdsatt hos meg, på tross av hennes evne til å samle motbydelige insekter, hahaha.. «Lattermild Humleorkidé» til deg!

Det var det, så håper jeg dere bringer utfordringen videre til 5 andre, og lar det fortsette å blomstre som vår og sommer her i blogglandia. Og bare for å ha det sagt, alle disse plantene jeg har delt ut er orkidéer, fordi orkidéer er mine favoritter.

Til alle dere andre som leser her, disse Roser er til dere! Roser er veldig betydningsfulle, med alle sine farger og hva de symboliserer, da særlig røde roser som er tegn på kjærlighet.

Denne utfordringen er ikke bare til de 5, men også til alle dere andre, jeg utfordrer dere til å sende bilde av blomster, eller ekte blomster til en venn eller noen som fortjener det. Spre glede, vis kjærlighet!

👉🏽«Bunnys Blomster»👈🏽

Ha en nydelig dag alle sammen! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#utfordring #blomster #blomsterutfordring #bunnytrash #bunny

11 kommentarer
    1. Så nydelig innlegg. Det er så fint å se andre. Fikk også lyst til å bli kjent med en av bloggerne du omtalt. Fint torsdag til deg med mange roser tilbake <3

    2. Ååå du er snill og skjønn 🙂 Så herlige ord. Jeg er skikkelig dårlig form i dag, så dette gjorde dagen min <3. Og at jeg fikk orkide, og en morsom en 😀 Eneste blomsten jeg klarer å ha og ikke tar livet av så fort er faktisk orkideen, så den passer her 🙂 Jeg skal lage et innlegg når denne j…la skallebanken gir seg. Har nemlig blitt utfordret av Utifriluft også 🙂 Så det kommer. Bare vet ikke helt når. Tuuuusen takk Bunny, hoppeti-hopp 🙂 Jeg hopper glad av sted. 🙂

    3. Aaaw, tusen takk for gode ord og en nydelig orkidé, hjertegode du 🤩🥰 Dagen blir liksom ikke helt den samme uten en dose Bunny 😉 Hmm..må vel ta utfordringa igjen, for jeg hadde jo også flere jeg kunne tenkt meg å gi blomster.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg