Utfordring til 5 bloggere!

Mitt forrige innlegg inspirerte meg til dette innlegget. Å gi blomster til noen som fortjener det. Da noen av mine medbloggere her inne, for etter så mange år på blogg, så er det en del her inne som har beriket livet mitt, og virkelig betyr noe.

Skulle gjerne gitt til enda flere, men da hadde dette blitt et veldig tidskrevende prosjekt, og muligens endt i kaos. Men det kan jo hende jeg får utfordringen i retur igjen, og da vil jeg poste nytt innlegg, for er det noe jeg liker, så er det blomster. Og det vet jeg mange andre gjør også, og jeg håper med dette at de jeg utfordrer tar utfordringen, og utfordrer videre, uansett om det er lett eller vanskelig.

Den første jeg velger å gi blomster til er «Vibbedille», du har vært en enorm støtte, du er en virkelig god venn, du stiller opp som om du er familie. Hadde jeg kunnet velge, så hadde jeg valgt deg til å være min søster. De sier blod er tykkere enn vann, fuck that, jeg velger selv, og har forlengst adoptert deg. Skulle gjerne gitt deg Pasjonblomst, da jeg vet du elsker detaljene i den, men til deg vil jeg gi orkidéen Den østlige Dronningen av Sheba.

Margrethe «Utifriluft», nå har vi skravla noen år, og du er alltid utelukkende snill og positiv mot meg. Mye støtte har jeg funnet hos deg også. Jeg blir alltid glad av deg, fint og godt hjerte. Små Forglemmegei vil du se og få mange av til sommeren, så her er heller en Dansende dame orkidé til deg!

Vivian «Mammapåhjul» Brosvik. Denne Brassia orkidéen er til deg. Den kalles også Edderkopporkidé eller Spider Orchid. Men bry deg ikke om det. Poenget her er at nettopp denne orkidéen regnes ofte som verdens tøffeste!!

«Aud-Marit», du slipper ikke unna her. Veldig artig å henge med deg, ikke et kjedelig øyeblikk, så langt derifra. Du er spesiell du, glem aldri det. En orkidé rett og slett! En hvit orkidé. Så da blir det Frynsete Orkidé fra meg til deg!

Det er en del fine bloggere her inne som jeg verdsetter, men resten av gjenget får jeg gi utfordring til ved en senere anledning. Den femte i dag blir «Solliv», vi har hatt en del med hverandre å gjøre disse siste årene, og jeg verdsetter den støtten spesielt siste tiden nå, og den oppmuntringen jeg fikk iht til maleriene mine. Verdsatt. Og jeg ser fram til du kommer hit, jeg tar deg med dit du måtte ønske, om du vil gå langs elva, om du vil se Drammen ovenfra fra Nordbykollen der turister ikke ferdes, Spiraltoppen, om du vil til Klopptjern, Gulskogen gård, kjøpesenter eller bare bælme kaffe på Lille Elling, Jovialen eller Starbucks. Jeg følger deg dit du vil, jeg viser deg rundt etter hva som behager deg. Gleder meg!

En Honningblomst Orkidé til deg, den er svært sjelden, dra til Hvaler og finn den, post på bloggen!

Og forresten, det gjelder forøvrig dere alle medbloggere og lesere, om dere har lyst å besøke Drammen, hilse på, bare ta kontakt. Jeg tar imot dere og viser dere grafitti, rhododendroner, bystrand, restauranter, kafeer, utsiktspunkter, bingo, spiraltroll og hva det måtte være. Her er bratte sikksakker å gå, lettere terreng «de eldres vei», flotte steder langs elva og i det hele tatt. Mye styr og bråk midt i sentrum med bygging av bybro og sådan, men mye fint andre steder.

Ta utfordringen folkens!! Trenger ikke bruke tid eller være så «komplisert» som jeg har gjort her. Det er nok å dele et bilde med noen vakre blomster og skrive feks «Jeg gir mine 5 blomster til «Hetti», «Letti» , «Netti», «Snipp» og «Snapp», send utfordringen videre».

Og til alle dere andre som leser her, disse rosene er til dere! Og jeg utfordrer dere også til å sende bilde av blomster, eller ekte blomster til en venn eller noen som fortjener det. Spre glede!!

Ha en blomstrende nydelig dag og helg folkens, besøk gjerne Bunnys Blomster, nå skal jeg begynne gjøre meg klar til konsert! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#utfordring #blomster #blomsterutfordring #bunnytrash #bunny

20 kommentarer

Siste innlegg