Norwegian føkka flyselskap!

I julegave i fjor kjøpte jeg Dr. Hook konsertbillett på Drammen Teater til min mamma. Konserten skulle være nå i slutten av denne måneden. Jeg ordnet flybilletter for henne t/r én uke. Nylig bestilte jeg også ny gjesteseng som skulle komme nå sist fredag. Da skulle liksom alt være klart for at mamma skulle være her én uke, og jeg skulle ta henne med på konsert. Vi begge har gledet oss masse!

Rett før helgen fikk jeg email om at konserten på teateret er blitt utsatt til i slutten av mai. På grunn av sykdom. Og senga (fra IKEA) kom heller ikke på fredag som den skulle. Den kommer nå på onsdag visstnok. Gjenstår å se.

I dag har jeg holdt på å prøve endre flybillettene på Norwegian sine hjemmesider. Noe som faktisk ikke lot seg gjøre. Så da måtte jeg ringe dem, og satt i «evigheter» i kø og hørte på grusom opera. Til slutt fikk jeg svar. Damen endret reisen uten problemer og sa til slutt at jeg måtte betale 1800 kroner. 600 kroner for å endre utreise, 600 kroner for å endre retur, 200 kroner for å bestille gjennom telefon (hver vei). Jeg kjente blodet kokte i meg og ba henne glemme det!

Reisen som var bestilt kostet like under 1200 kroner t/r. Og da få et tillegg på 1800 kroner for å endre datoer er jo idiotisk. Særlig med tanke på at det koster 1000 kroner for vanlig billettbestilling t/r for reiser i slutten av mai. Så det jeg gjorde var å bestille nye billetter til 1000 kroner i stedet for å betale 1800 kroner for å endre. Jeg «sparte» da 800 kroner.

Mamma kommer da altså i slutten av mai i stedet for nå i slutten av februar. Og Norwegian får et tomt sete til og fra Evenes i slutten av måneden. De får også et stort minus for dårlig service og unødvendig dårlig kundebehandling og forsøk på tyveri.

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#norwegian #service #kundebehandling #ikea #lureri #svindel #tyveri #uheldig

2 kommentarer
    1. Høl i hue!!!!!
      Får du evt solt de andre billettene? F.eks kjøp/salg gruppe enten der oppe i nord eller her nede, eller er de bundet til navn og skal betales i dyre dommer for det også tro…..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg