Nordmenn liker tilsynelatende runddansen 😷


Helseminister Bent Høie sier at det ikke er aktuelt med nye nasjonale tiltak nå i forbindelse med økende smitte og ny smitterekord, men at regjeringen gir full støtte til kommuner som mener at det er nødvendig med lokale tiltak, som gult nivå i skolene. Med det sagt så er det ikke vanskelig å gjette seg til at Drammen sikkert kommer til å være en av de første kommunene som skal gjennomføre diktaturet.

Her stenges nok ned både kino, cafeer og puber etc. Kommuneoverlegen vil jo stenge alt, det har han sagt hele tiden, tilogmed gått som et virus fra utested til utested og truet ansatte med flere måneders fengsel.

Og vi har jo sett, altså opplevd, hele veien gjennom covid-perioden Drammens politikk og hvems ord som har betydning. Tidvis har Drammensere dratt inn til blant annet Oslo, Asker og Tønsberg for å få seg en fest eller en tur ut på byen. Selv har vi, snuppen min og jeg, vært i Kongsberg og Hønefoss for å spille bingo, hahaha..

Nå har Drammens Tidende kjørt ut en artikkel for to-tre timer siden med overskrift: «Fare for rask smitteøkning, kan bli aktuelt med munnbind igjen!» De har også lagt ved et spørsmål til oss publikummere: «Hva synes du om at det kan bli råd om å bruke munnbind igjen? 😷 ».

Folk kaster seg på og hyller munnbind. JAAA til munnbind! Tomler opp og likes og hele pakka!! Råd? Folk snakker påbud, for en trenger ikke råd til å gå frivillig med munnbind?! Jeg er selvsagt imot et slik påbud. Smitteøkningen er fordi samfunnet har åpnet såpass som det har, åpnet mye på én gang, det i en tid med festivaler og konserter over hele landet, politiske stander i de fleste byer og tettsteder, omreisende tivoli og fullåpne skoler. For å ikke snakke om kollektivtrafikk med flere, ikke færre passasjerer, i en tid folk flest ikke har reist på ferie til utlandet.. og buss for tog!!

Oppå det hele er agendaen med å pushe på befolkningen såkalte vaksiner som skulle være veien til flokkimmunitet, men som faktisk forverrer situasjonen (slik jeg ser det). Vi vet jo nå at det ikke blir flokkimmunitet av disse, og det nytter ikke skylde på uvaksinerte når såkalte «fullvaksinerte» smitter hverandre.

Hvis det ikke stemmer at smittede «fullvaksinerte» er bærere av cirka 251 ganger så mye virus i nesa (delta) som smittede uvaksinerte, og at de ikke er potensielle superspredere og utgjør stor risiko, så be ekspertene komme å forklare meg dette. Send dem hit! Samtidig kan de forklare meg hvorfor helsearbeidere som har vært i nærkontakt med smittede må stille på jobb før de er klarert og testet negative? Og likeså vil jeg ha en forklaring på hvordan alt dette ikke utgjør risiko for uvaksinerte pasienter og medarbeidere i omsorgen og helseinstitusjoner?!

Bruk gjerne munnbind riktig, bruk i folkemengder, i nærkontaktsituasjoner mellom helsearbeidere og pasienter og slike scenarioer. Enhver kan bruke munnbind frivillig hvor en vil, det er ikke ulovlig. Men å legge inn påbud?

Folk går med disse «bleiene» oppå hodet, under haka, de gjenbruker, de kjører bil alene med munnbind, sykler og whatever. Det er ikke bra for hverken fysisk helse eller psyken. Det er svinete og disse bindene ligger strødd overalt etter bruk. Hold avstand eller hold dere hjemme! Ikke krev at andre skal berøves fra å puste, hvor gale er dere?! Det toppet seg helt for meg da en høygravid kvinne gikk tur alene rundt Marienlyst stadion med munnbind, helt mutters alene.

Men jeg kan mene hva jeg mener, det endrer ingenting. Planen for samfunnet er utarbeidet for lenge siden. For det var i første halvdel av august vi fikk høre at «tiltakene skal fjernes, og både klemming, tett dansing og det å gå på one-nights-stand blir tillatt, vi kan leve helt som normalt igjen i september». Det var det helseminister Bent Høie og statsminister Erna Solberg som uttalte høyt og tydelig, praktisk talt i stereo. Kort tid etter framskyndet de åpningen med et par uker slik at dette skulle skje rundt stortingsvalget.

Nylig har vi hørt at FHI den gang regnet feil om smitteøkningen, et regnestykke Høie og Solberg visste om og brukte selv. Det vi vet nå er at Erna Solberg og Bent Høie lot være å fortelle til offentligheten gjennom media var helheten i dokumentene fra FHI (Folkehelseinstituttet) at allerede et par uker etter valget, mot slutten av september ville uansett første reduksjon i kontakten vi kan ha komme, og i samme dokumenter fremlegges det at frem mot jul strammes det i tiltakene opptil flere ganger fram til vi når strengeste nivå i januar 2022.

Så disse debattene media legger opp til nå er bare tull og spill for galleriet, hva som skjer fremover nå har vi visst om. Om tiltakene iverksettes noen dager tidligere eller senere, så er det uansett planlagt. I hvertfall har jeg visst dette, jeg leste dokumentene den gang, og jeg har skrevet om dem og linket til dem flere ganger i mine innlegg. Myndighetene vil ha smittetallene opp, så med disse nye høye tallene har de «begrunnelser» for nye grusomheter som nedstenginger, tiltak, massevaksinering av ungdom, av barn og til sist spedbarn.

Spør jeg noen i nevnte kommentarfelt til Drammens Tidendes diskusjon om munnbind, om de har lest disse dokumentene til FHI, så har de selvfølgelig ikke det. Folk ser bare smittetall nå. Planen, konsekvensene, runddansen og hva som skjer videre ser de ikke. De tar vel gjerne dose tre, fire, fem, seks og syv også.

One, two, one, two, cha cha cha!!

Det er bare å fortsette å bruke munnbind og la seg injisere, og injisere, og injisere, og injisere, og injisere, kanskje det begynner å virke en dag. Send meg gjerne en email da! I mellomtiden kan det søkes opp at land som Israel som var kommet lengst med vaksineringen har gjennomført dokumenterte studier som viser at vaksinene har så lav effekt som 39 %. Altså de er ineffektive!

Link: Britisk rapport om Delta-viruset viser at vaksinerte dør oftere enn de uvaksinerte (Document)


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #korona #vaksine #smitte #injiseringer #fhi#helsearbeidere #vaksinefanatikere #valgkamp #karantene #pandemi #benthøie #ernasolberg #ferdigvaksinert #politiskstand #konserter #fullvaksinert #symptomer #stand #festivaler #eksperter #tivoli #munnbind #myndigheter #smittesporing #norge #bunnytrash

2 kommentarer
    1. På Island er 90% fullvaksineres og over 80% av innlagte på sykehus fullvaksinerte. Så på nyheter i kveld at de er igang med vaksinering av barn ned i 12 års alderen. Ser ikke helt vitsen og er redd for langtidskonsekvensene for disse barna. Dette er jo fortsatt et eksperiment og kun nødgodkjent genterapi…….

      1. Jeg venter enda på at jeg skal våkne opp og se at dette er bare sterkt ubehagelige drømmer og fantasier under en lang natts søvn, men jeg våkner jo aldri.. hellige måne..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg