Noe å glede seg til 😜


Det er alltid deilig å ha noe å se fram til, noe å glede seg til, og nå har snuppen min og jeg ordnet til noe å se fram til. Noe festlig og moro!

Altså det er ikke slik at vi lever i en hverdag hvor vi har intet å se fram til. Jeg vet at noen som leser bloggen min tolker det dithen at fordi jeg skriver endel om samfunnsproblematikk, farlige ideologier og kriminalitet så ser jeg ingen lys i hverdagen, jeg gleder meg ikke over noe. Hahaha.. det er utrolig hvordan folk velger å tolke.

At jeg engasjerer meg og prøver å øke bevissthetsnivået til mine medborgere i dette landet for å bekjempe urettferdighet og samfunnsødeleggelse betyr ikke at jeg ikke gleder meg over livet. At jeg prøver å få andre til å engasjere seg mer i samfunnet slik at vi kan få et bedre og tryggere samfunn for oss og neste generasjon er en glede i seg selv hver gang noen gir en tilbakemelding på at de faktisk tenker over hva jeg skriver og får et bredere perspektiv.

Jeg gleder meg praktisk talt nesten hver dag jeg. Gleder meg over alt fra småting til de mer betydningsfulle. Jeg gleder meg hver morgen til min første kopp med tassimokaffe og morgenrøyken. Musikk gleder meg hver dag, og jeg ivrer etter å slå på anlegget. Akkurat nå går en helt ny låt med Kylie Minogue som heter «A Second to Midnight» som er veldig 70- tidlig 80-tallsinspirert disco-låt a la Bee Gees, Donna Summer og Abba, med litt 2021-modernisering. Skikkelig gladlåt!

Jeg gleder meg hver dag til å våkne i leiligheten vår som jeg er så utrolig fornøyd med at vi kjøpte for to år siden. Vi leide en slitt lavstandards leilighet nesten i sentrum, og nå bor vi i en leilighet hvor alt er nytt. Lett og vaske, praktiske og gode løsninger. Kjøkkenet er lekkert, badet er superlekkert, alle møbler er nye, og for meg er det luksus at vi nå har en innglasset balkong, jeg storkoser meg her.

Min største glede er jo min lille familie og snuppen min, de gjør hjertet mitt varmt hver dag, ord kan ikke forklare det godt nok, hvor mye verdifull glede det gir. Hvor mye jeg verdsetter det. Jeg gleder meg over de vennene vi har og jeg gleder meg til hver helg å finne på noe ekstra. Ut å spise, ta en liten fest, se nye steder, besøke byene rundt, reise.

Det gleder meg at vi nå har hatt en periode med muligheter, og at det enda er slik. Vi må enda være forsiktige, ikke alle som skjønner det, men etter halvannet år i en surrealistisk virkelighet så er dette gledelig. Endelig har vi vært på en utenlandsreise igjen, vi var i Polen, kjempefin og vellykket tur. Gjorde mye for humøret og den psykiske helsen.

Listen er lang over hva jeg har å glede meg over og til. Vi har kjøpt konsertbilletter til én konsert i Oslo, og en konsert i Amsterdam over nyttår. Jeg tør faktisk glede meg nå, etter nedstenging og åpning og nedstenging hele tiden var jeg rett og slett blitt skeptisk til å glede meg til slike ting. Heldigvis greide ikke situasjonen å ta fra meg evnen til å glede meg.

Nå har vi altså ordnet oss reise til Kiel, med båten Fantasy, så da har vi noe å se fram til som ikke ligger så veldig langt fram i tid, bare to uker til faktisk. Vi har det alltid veldig fint på de turene, og uten munnbind og én-meter denne gang så tror jeg det blir en knallbra tur. Og etter den turen så går det slag i slag, vi er invitert av venner til flere begivenheter framover, oppi dette skal snuppen min feires som har bursdag denne måneden. Så blir det advent, jul og nyttår. Og jeg har redusert kroppsvekta og laget plass til masse god julemat, hellige måne hvor mye deilig som skal på bordene fremover. Mange gleder!!

Har du/dere noe ekstra dere gleder dere til framover? Fortell!


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#glede #moro #venner #festligheter #fest #kylie #kylieminogue #asecondtomidnight #musikk #konserter #familie #mylittlefamily #godestunder #hjem #ferie #tur #reise #båt #kiel #fantasy #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Så herlig at du har så mye å glede deg over! Juhu! Og Kiel-tur blir nok knall! Jeg har også mye å glede meg over i livet, og det dukker alltid opp nye muligheter! I dag har jeg gjort et dypdykk i blogg.no, og gjenopprettet min gamle blogg der. Er spent på hvile muligheter det gir! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg