Navnekonkurranse – hjelp meg!!

Jeg ser min kjære venninne (vi har vært på date) og medblogger «Kari Engesvik» har dratt fram «Elvis» som er hennes tohjuling, og hun har begynt å farte litt på han. Det minner meg om det faktum at også jeg har en tohjuling, og hun har enda ikke fått noe navn. Det er egentlig skammelig, så derfor tenkte jeg at det er virkelig på tide. Sånn før vi drar ut på tur sammen igjen.

Derfor folkens, så blir det navnekonkurranse, og den som kommer opp med det beste navnet på rullejenta mi, den får stor honnør her på bloggen, og en hyggelig overraskelse i postkassen.

Litt fakta: dette er ei jente, hun blir to år i år, er sprek og behjelpelig. Særlig om man bare skal en svipptur til nærbutikken fordi en bare mangler en ingrediens eller noe, fikser sånt noe raskt og effektivt! Hun har eget rom, er meget dannet, hun raper ikke og hun fiser aldri. Så folkens, hjelp meg nå – kom med deres beste forslag på navn til rullejenta mi. Settes pris på!

Takk 🥰

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sparkesykkel #elsykkel #rullejente #tohjuling #kariengesvik #drammen #bunny #bunnytrash

54 kommentarer

Siste innlegg