Mammaen min ble ranet i dag.

I dag ble mammaen min ranet da hun var i banken for å ta ut penger. Hun gikk inn i selve banken og brukte minibanken inne da «en mann i 40-årene» hadde kommet bak henne og røsket med seg pengene hennes. Hun rakk ikke å se han engang, men det gjorde en av de ansatte i banken som var i kontakt med politiet like fort som det skjedde. Det går bra med mamma, og hun har fått pengene sine igjen.

Det som er besynderlig er hvordan det hele omtales: «mann ranet person», hva med «faenskap som ikke skulle vært her ranet 70 år gammel dame»? Det hadde vært mer passende tenker jeg. De trenger vel ikke sladde disse drittfolkene heller, når noen raner gamle bestemødre så fortjener de i det minste å bli avbildet. Mener nå jeg da!

Lille Harstad.. jeg sier det bare, kvinnfolk over hele landet, pass på dere selv, det går over stokk og stein her nå. Ikke vær naive!! For mamma gikk det bra i dag, mannen ble tatt etter få minutter og hun fikk pengene sine igjen. I morgen har hun nok glemt dette, men likevel.. ikke greit!!

Sånn ellers har dagen vært grå og tåkete, litt regn konstant, store sølepytter overalt. Men jeg ble så rastløs og junkfood-sugen at det ble en tur inn til sentrum hvor jeg og snuppen min besøkte Mækkern. Lenge siden jeg hadde spist Chilli Cheese Tops nå skjønner dere. Snart er det slanker’n igjen, uffameg..

Omsider hjemme igjen. Det skal gå buss hvert 10 minutt i følge Brakars bussruter, men fakta er at det kjører 3 busser samtidig hver halvtime. Hvilket tidspunkt hver halvtime må man gjette seg til, eller stå og henge en halvtime. Taxi er ikke snakk om! Fikk med oss tre 4pk med 1,5 liters Solo Super. 52 kr for hver 4pk inkludert pant. På Extra. Dét er god deal det, synes ihvertfall jeg! Takk for i dag.. 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#harstad #ran #bunnytrash #bunny

16 kommentarer
    1. Nei, pokker – er det mulig! Det er mange drittsekker ute og reker…..! Godt alt gikk bra med ho! Og – Mækkern er bra innimellom, jeg irriterer meg grenseløst fordi jeg alltid skal være så nøye med hva jeg spiser….! Jaja, blir snart no burgeropplegg, kjenner jeg!

      1. Ja nok av dritsekker. Veldig glad for at jeg er min generasjon og ikke har barn. Synes synd på de som har kommet etter oss, rett og slett. Alt de skal måtte tåle og gå gjennom. Ser jo ikke ut til at ting snur.. men du, har du prøvd chilli cheese tops på mækkern eller burgerking? Du får kjøpe sånn at det er bare fire kuler, det er ikke farlig å unne seg vel 😜

    2. Så godt at det gikk bra med mora di. Nei lille Harstad er ikke forskåna for faenskap. Har aldri skjønt hvorfor kriminelle skal skjules fra offentligheta. Trur mange lovbrudd kunne vært unngått og mange folk ha fått bevart sjeleroa si om man hadde visst hvem man bør styre langt unna 🤔

      1. Noen former for kriminalitet bør det være gapestokk for, rane gamle damer, vold, drap.. greit å vite hvem man skal passe seg for. De får jo bare en smekk på fingrene og så er det ut i samfunnet igjen å finne på noe enda verre.

    3. At det ikke lkke kan gå an å holde fingrene unna andres eiendom/penger 😡. Og attpåtil gå løs på den eldre generasjon. Stakkar mora di som måtte oppleve dette. Kan se rødt av mindre!!! Kjenner jeg koker 😡
      Håper hun er tøff nok til å gå ute på gata igjen.

      1. Det er hun nok. Jeg håper hun kan slutte gå i minibanker. Hun trenger strengt tatt ikke det. Farlig samfunn, en må passe litt på.

    4. På slutten av 80 og byrgjinga av 90talet, frekventerte kjerringa og eg ein stad kalla “kåken”. Det var eitt hus i Gamle Stavanger, der folk på livets skyggeside brukte å samlast. Det var fleire der, som i nødens stund, ikkje unnslo seg å gjera eitt brekk eller to. Å rane gamle damer, det var fyyyyy. Det var ikkje måte på kva straff dei skulle hatt, dei som gjorde det. Å kappe henda av dei, og knuse kneskjella på dei med kulehammer, var liksom blandt det milde slaget. Nei, å rane gamle damer, det var det nedrigste av det nedrige, og bilete, med fullt navn i avisene burde vore ei sjølvfølge.
      Akkurat på det punktet, er eg faktisk heilt eineg med dei.

    5. Blir så forbanna… å si en mann er en fornærmelse mot menn… og at det egentlig ikke et nødvendig for din mor å gå i minibanken er irrelevant.. Hvis hun har lyst til det så skulle hun kunne gjøre det uten å måtte ansette livvakter . Krek finner vi overalt, hadde satt pris på hvis de holdt seg for god til å overfalle eldre.. min bestemor ble forsøkt ranet når hun var i 80 årene.. pengene fikk de ikke, men herligland hvor mange blåmerker hun fikk. Heldigvis ble hun ikke knivstukket.. gjengen som forsøkte seg var kjent for å ha kniver på seg.. 15-16 år var de. Håper det går fint med din mor❤️.

      1. Å si en mann er en fornærmelse mot menn? Nå henger jeg ikke med.. men mammaen min trenger ikke gå i minibanken, det er irrelevant ja, man skal kunne gå trygt i minibanken, men nå er verden som den er blitt.. går bra med mamma, hun har mest sannsynlig glemt det hele nå.

      1. Heldigvis er ikke hun den som blir så skrekkslagen, men det visste jo ikke gjerningsmannen. Det han derimot visste var at dette er en eldre dame. Rasshølet!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg