Litt ettertanke om Verretts medaljong.

Durek Verrett meg her og der og opp og ned og i mente, ærlig talt så er jeg så møkk lei den mannen og alle hans utsagn, for de er det nå blitt veldig mange av, samtidig føler jeg at han med alt dette bevisst gjør narr av og latterliggjør nordmenn og Norge. Og da særlig Dronning Sonja og Kong Harald som er hans forlovedes, prinsesse Märtha Louises foreldre.

Jeg finner det bare skammelig, latterlig og patetisk av dette oppmerksomhets-paret (med mye hjelp av media) å holde på som dem gjør. Hvorfor kongsdatteren ikke tar til vett, eller blir satt på plass, er for meg en gåte.

Durek Verrett minner meg ikke bare om en reptil (som han selv har sagt han delvis er), men noe med han minner også om såkalte blodrøde sosialister som kommer med karakteristikker og diagnostiseringer med sine påstander om rasisme.

Prinsesse Märtha Louise latterliggjør Norge bare med å være. Det er mitt syn på saken. Det er ingenting nevenyttig i hennes opptreden, adferd og handlinger. Hun fordummer rett og slett.

Men denne siste saken om Verret og hans helbredende medaljong som har fått mye oppmerksomhet i det siste, denne medaljongen som visstnok også bekjemper korona fikk meg til å tenke.

Jeg vet faktisk ikke helt hva som er verst. At noen selger deg et legemiddel som gjør at du fortsatt kan smittes, bli syk, smitte andre, bli enda mer syk, og da fortsatt kaller det en vaksine. Eller selge deg en såkalt magisk medaljong til beskyttelse mot, eller til bekjempelse av Covid-19.

Kunnskap er å vite at en tomat er en frukt. Visdom er å ikke bruke den i en fruktsalat. Medaljongen er ihvertfall uten bivirkninger og dødsfall!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#durek #verrett #bunny #bunnytrash

9 kommentarer
    1. Hmmm – jeg har null tro på han typen der uansett, så…. enig med deg – han burde heller tie, og alt styret rundt de to er ikke ok. Ille nok at vaksinene igrunn ikke virker noe særlig om en ikke skal prøve medaljonger au….

      1. Hehe.. jeg klarte meg fint uten både kvakksine og medaljong, det var fem minutter med snufs ig feber et par timer, thats it. Men som jeg skriver, jeg tenker jo at den medaljongen er den tryggeste av disse to alternativene da 😜🤪

    2. 1. Eg hadde stolt meir på ein huggorm, enn den fyren der.
      2. Eg ville stolt meir på han enn big pharma, og politikarane.
      3. Den medaljongen virker like lite som vaksinane, men har ingen biverknader.
      4. Begge deler bruker frykt/angst for å selga, og er dermed humbug og svindel.
      5. Eitt huggormskinn rundt halsen, hadde i det minste vore litt kult 😊.

    3. En som tror på engler og en som kan snakke med de døde er vel like bortreist begge to? Sånn sett passer de vel sammen? Men skaden dette kan gjøre på de som tror på dette er skremmende.Hadde de vært ukjente hadde de fått plass på lukket Avd.?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg