Liker du kake – husker dere Lene Elisabeth?!

Jeg savner virkelig «LeneElisabeth» her på blogg, hun koselige snille dama i Larvik med feel-good bloggen med samme navn. Hun som vant GryXen Award 2021 som «Årets Home-Maker» og igjen i 2022 som «Årets Hjem og Interiør-blogger».

Prisen i desember i fjor fikk hun på tross av å glimre med sitt fravær. Den måneden postet hun kanskje to innlegg, omtrent det samme som hittil i år. Det har med andre ord blitt mindre og mindre blogging fra den kanten, og mer og mer noe annet. Nemlig kaker og sånn!!

Der er en side på Facebook jeg følger (sikkert på Instagram, TikTok og så videre også) som heter «For_you_by_Lene» og der poster Lene fantastisk kakekunst.

Jeg tenkte bare jeg måtte gjøre dere som stikker innom her oppmerksom på den siden, de flotte bildene, og kakene». De tre bildene dere ser her i innlegget er fra den siden, og laget av Lene.

Jeg merker ikke dette innlegget som reklame da dette er en anbefalelse, og bildene får jeg lov til av Lene å bruke til å pynte blogginnlegget mitt med. Så det så!! Haha..

Vel, det var det jeg ville si!!

At Lene lager fantastisk kakekunst. At alle burde titte innom siden hennes og se de flotte bildene. At jeg savner henne på blogg, og at hun er ei alle tiders flott dame tvers gjennom! Mannen hennes er heldig, og de er heldige de som disse kakene er til, vet ikke om jeg hadde klart spise så flotte kaker, men det er nå meg det..

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#leneelisabeth #foryoubylene #bunnytrash #bunny

15 kommentarer

Siste innlegg