Kjeder du deg, trenger du underholdning? Her!!!

Dette er bare et innfall, men jeg har her ramset nonstop opp 32 serier som jeg har sett og likt. Jeg har prøvd å rangere dem også, men det er selvsagt lettest å si at ‘Game of Thrones’ er den beste serien etter min smak, og for hver nedover listen blir det vanskeligere og vanskeligere. For eksempel burde nok ‘Orange is the new Black’ kommet høyere opp enn ‘The L Word’, og kanskje burde ‘Santa Clarita Diet’ og ‘Frankie & Grace’ byttet plass. Det kan også hende at jeg har glemt en eller flere serier som burde være innimellom de jeg har husket. Men uansett, her er det mye bra!!

01) Game of Thrones

02) Desperate Housewifes

03) Sons of Anarchy

04) Breaking Bad

05) Vikings

06) Weeds

07) A Handmaids Tale

08) GCB – også kjent som Good Christian Bitches og/eller Good Christian Belles.

09) Absolutely Fabulous

10) Queer as Folk

11) Stranger Things

12) True Blood

13) You

14) Dexter

15) Nip/Tuck

16) Dynastiet

17) Return to Eden

18) Tales from the City

19) The L Word

20) Big Bang Theory

21) Lucifer

22) Orange is the New Black

23) What If

24) Sex Education

25) Shameless

26) Frankie & Grace

27) The Fosters

28) Santa Clarita Diet

29) Orphan Black

30) Okkupert

31) Nashville

32) Big Little Lies

Er det noen serier jeg har glemt som burde være innimellom alle her? Har dere serier dere vil anbefale meg?

Takk for titten!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#tv #serier #underholdning #netflixandchill

6 kommentarer
    1. Jeg syns OUTLANDER er fantastisk og burde ligge på en hver serieliste.. Bare kom deg forbi første episoden 👍😊 Ikke at den er dårlig, men skikkelig handling starter helt i slutten av første episode og utover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg