Jeg ser en rød strek – gjør du?

5 Juli 2020: 2.700 dødsfallpå en uke i Europa, vi må stenge ned hele Europa. Bli med på dugnaden ellers er du feig og egoist, vet du ikke pandemien er dødelig og tar liv? Ikke vær en egoist

2 Januar 2022: 35.000 dødsfall på en uke i Europa, pandemien er over vi kan behandle den som influensa. Ta vaksinen ikke vær en egoist som legger press på sykehuset i tilfelle jeg som tar vaksinen trenger sykehusplass selv..

Er det flere som ser en rød strek? Jeg føler ihvertfall at jeg kan gå med hodet hevet og god samvittighet etter dette. Det må nok gjøre vondt for enkelte når de kommentarene dukker opp innimellom som minner fra 2020-2022 på sosiale medier. Det slipper ihvertfall jeg og mange andre å bekymre oss for. Sosiale medier vil nok bli grundig analysert i årene som kommer.

Når tiden er inne for å si høylytt at det foregikk mye, ble sagt mye og gjort mye som aldri skulle ha blitt det så får vi se da hvem som er tøff nok til å ta ansvar og innrømme det. Jeg har ikke noe troen på at det skjer. Når vi eventuelt går tilbake til «normalen» så tror jeg at politikken blir enda mere polarisert mellom ytre venstre og ytre høyre.

Link: Politikeren

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#rødstrek #bunny #bunnytrash

7 kommentarer
    1. Jeg ser et sosialt press for å ta vaksinen, men som beviselig ikke har opptrådt som en vaksine skal gjøre, og følgelig ikke har forhindret smitte eller dødsfall. Jeg ser at nå er det ikke så farlig lenger, og det aller beste er flokkimmunitet. Det nærmer seg en slutt på pandemien, sies det. Likevel opereres det med booster, koronapass som må holdes gyldig for å kunne reise, Pfizer produserer vaksine mot Omikron, og “vi” lar oss lede som den saueflokken vi er. Mantraet har jo vært, ta en for laget. Right. Not.

      1. En for laget er det vi som setter foten ned som gjør. Jeg er nei til alt dette, og jeg tror ikke det er noen igjen som kjenner meg som ikke vet dette nå. Men tror du ikke flere begynner å våkne nå?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg