Jeg elsker 🥰


Jeg elsker mammaen min, jeg elsker søsteren min, jeg har en herlig knippe av venner som jeg elsker, jeg elsker jentene mine og jeg elsker snuppen min.

Jeg elsker dagen og jeg elsker natten. Jeg elsker dyrene i skogen og fuglene på vannet. Jeg elsker musikk, jeg elsker havet, jeg elsker fjellene og jeg elsker roser, orkideer og forglemmegei.

Jeg elsker tanken, turen og reisen.

Jeg elsker fantasien om en perfekt verden uten virus, religion, farlige ideologier, diktatoriske predikanter og falske profeter. Jeg elsker kjærligheten, jeg elsker meg selv og jeg elsker min lille familie ❤️

God natt alle flotte fine der ute 😘

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#familie #kjærlighet #livet

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg