Jeg garanterer å passere 10 000!!

I går postet Tomsmatprat følgende på facebooksiden til bloggen sin: «Det tok 5 dager uten blogginnlegg før jeg ble tatt igjen på listen», etterfulgt av et latterikon faktisk. Da refererer han til Topplisten på blogg.no. I dag har han postet et nytt blogginnlegg, samt delt hele tre forskjellige linker til bloggen på bloggens facebookside. Dette allerede før jeg har våknet og fått i meg første røyk og morgenkaffe. Regner med at før jeg har skrevet ferdig dette innlegget så vil det være flere linker. Jeg takker for at jeg fikk nyte utsikten fra toppetasjen noen timer, kommer tilbake ved en annen anledning.

I dag skal jeg ut og farte, må se om jeg finner Dentalife til jentene mine. De er gått tomme på Europris her jeg bor, og hovedlageret er tømt, så jeg får ikke bestilt på nett. Felleskjøpet her i Drammen er meg svar skyldig, så først skal jeg dit. Om de ikke har Dentalife der, så må jeg til Mjøndalen faktisk. Blir jævla mye bussing, og mye tid.

All respekt for bloggere som holder på med bloggen og deler i sosiale media så mye som Tom gjør. Jeg blir imponert. Jeg er ikke i jobb, 100 prosent uføre, ingen barn, få forpliktelser. Likevel klarer jeg ikke bruke min tid til bloggen i sådan grad. Når sant skal sies, så ønsker jeg ikke det heller. Det er artig å komme til topps med et innlegg som sprer seg selv og tiltrekker seg engasjement, at en har formidlet noe som kan påvirke mange. Men å gjøre bloggen til en jobb en trenger ferie fra, bruke mer tid og energi på den enn en fulltids stilling i barnehage. Nei takk.

Jeg har mine grupper på Facebook, en egen gruppe for bloggen. Den gruppen går heller dårlig, jeg forsøker stadig å bringe den til liv (hjelp meg!!), men Facebook demper den, temaene mine er ikke politisk korrekte. Mange medlemmer ser ikke hva jeg poster.

Derimot har jeg også en blomstergruppe på Facebook. Blomster er politisk korrekte. I fjor vår rundet gruppen 5000 medlemmer. Siden har det kommet noen nye medlemmer hist og her, og innimellom. Så begynte våren nærme seg og vi kom til et punkt hvor det begynte å melde seg inn nye i gruppen annenhvert minutt. Nå er det 9100 medlemmer i gruppen min, og jeg garanterer at den gruppen passerer 10 000.

Blomster er flotte, artige, spesielle, har mange funksjoner, er fascinerende og politisk korrekte. På Facebook har man «free speech» når det kommer til blomster. Da svinger algoritmene seg, og alle får delta. Men hvis en skriver om at islamistene i Afghanistan, iht islam, har gjennomført steining, drap, på kvinner som har «latt seg» voldta. Da stanses algoritmene av Facebook. Ikke politisk korrekt å skrive om, og en blir hysjet ned. Dempet. Så glad som jeg er i mat og blomster, og gjerne skriver litt om og deltar i diskusjoner der, så vil jeg fortsette bruke bloggen til å ta opp hva «de» ikke vil vi skal snakke om. Viktige ting!

Hadde forresten rett. Tomsmatprat har postet flere linker. Så for de som vil ha gulrotsuppe, stikk innom Tom. Ellers får dere ha en fin dag alle sammen, stikker innom senere i dag. Nå må jeg ut og finne Dentalife, for jentene mine, det er kveldens høydepunkt for dem, og veldig viktig!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bunnytrash #bunny

11 kommentarer
    1. Tusen takk for flotte bilder og personlig hilsen. De var skikkelig søte. Må finne ut hvor de skal opp så sender jeg bilde 🥰
      Helen

    2. meeeen…..om man må poste 37,5 innlegg/oppskrifter hver dag 24/7 er deg ikkje verdt det….det er først når man kan holde på plassen uten å dale ned mange mange tusen man virkelig er en god blogg….min mening da….

      1. Jeg kjente litt på at det var en «latterliggjøring» av oss andre, samtidig husker jeg at jeg sluttet å blogge en lengre periode i fjor uten at jeg dalte særlig. Prosentvis var jeg ikke i nærheten av den nedgangen mr matprat hadde i løpet av fem dager 😜🐰

      2. Jeg kjente litt på at det var en «latterliggjøring» av oss andre, samtidig husker jeg at jeg sluttet å blogge en lengre periode i fjor uten at jeg dalte særlig. Prosentvis var jeg ikke i nærheten av den nedgangen mr matprat hadde i løpet av fem dager 😜🐰

      1. Sammenligningen forøvrig som ble gjort synes jeg attpåtil var litt dum. Jeg jobber litt med en del av innleggene mine, men at det skal stå på gravsteinen min orker jeg ikke. Er mye pålogget sosiale media, men jeg bruker enda mer tid på jentene mine 🥰🐰

    3. Jeg syntes det er vanskelig å holde blogg motet oppe, og jeg kjenner at jeg er glad hver gang jeg er blandt de 100 leste men jeg tar det som det kommer og jeg har også ikke mange faste blogger jeg leser, men din er det, og jeg syntes du skal holde på som du gjør jeg. Og jeg tror ikke at det er verdt det å måtte holde på med enormt mange innlegg og en enormt ” reklamering” bare for å ligge på toppen, men det er nå bare meg da,

      1. Husk at før var det slik at man var superheldig om man var inne på topp 100 med de tallene jeg har i dag. Slike som har vært her like lenge som meg, feks Frodith og Vibbedille, de bryr seg katta om disse tallene. Jeg synes bare det var veldig spesielt å lese av mr matprat at han gjorde sak av at det tok 5 dager uten innlegg fra han før noen tok han igjen på lista. Aldri sett noen pumpe ut så mye på FB som han, og de fleste bruker ikke FB i det hele tatt. Litt liv utenom blogg må man ha, og da snakker jeg ikke bare om påskeferie 🙈🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg