Hun ga flatt faen!!

Da er vi kommet til ny uke, hurra, hurra.. og litt blogging må til selv om det i helga har vært litt tilbakegang iht både lesere, algoritmer og ytringsfrihet. Helgeutfordringen som ble postet floppet totalt, jeg utfordret visst feil bloggere, haha.. og i går så ble bloggruppen min på FB kneblet, innlegg fjernet og både gruppen og brukerprofilen min satt på begrensning. Men slik er det, og ikke mye annet å gjøre enn å bare fortsette kjøre på.

I dag var det opp av sengen og ut før klokken 09:00 på morningen. Da kom her leveranse av skruer og drill og jeg fikk da skrudd opp blomsterkassene jeg kjøpte i vinter. De er nå fastskrudd på muren langs hele frontsiden av blokka her. Snart blir dette ‘blomsterblokka’ på Fjell. Må ta igjen for tidligere år da her har vært annen tillitsvalgt som ikke har gjort noe for å skape trivsel rundt her. Mens geraniumer og lobelia har blomstret så fint rundt de andre blokkene her så har tillitsvalgt akkurat her gitt flatt faen. Denne sommeren skal det bli andre boller. Blomsterkassene er på plass, det neste er å få kjøpt jord, deretter blomster i sterke farger og hvitt.

Hurra for Blomster Bunny!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
    1. Jeg rakk jo ikke helgeutfordringa i helga, men kommer et innlegg fra meg i morra ettermiddag! Ikke lett å få til alt når en er opptatt med bryllup osv. …… håper det er innafor med ei utvida helg fra meg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg