Faster på uke 3 og litt psyko «Squid Game»!

Det var snuppen min først som brakte fram «Squid Game», en sør-koreansk serie som handler om en gruppe mennesker som sier ja til å bli med i et spill for å vinne en stor pengepremie. Alle har stor gjeld. Deltakerne skal konkurrere i barneleker (med en twist) og underveis blir en etter en eliminert.

Siden det er sjelden snuppen min ønsker å se noen TV-serie så var det litt koselig å kunne se en serie sammen. Det er en stund siden nå. Men koselig og koselig, vi begynte å se i går, tre episoder av ni. Og det er en het psyko serie, men vi klarer ikke slutte se. Jeg skjønner jo hvorfor den seiler opp til å bli den mest strømmede serien i verden og muligens snart den mest sette Netflix serien noensinne.

I dag kom det nyhetsoppslag om at noen i Sør-Korea har saksøkt Netflix, og andre skriver at det er muligheter for at serien blir fjernet fra Netflix. Så vi har et slags «maraton» vi nå for å få sett alle ni episodene av dette psyyke spillet.

Ellers så er jeg nå på uke 3 på 5:2-dietten hvor jeg faster to dager i uka med å spise under 500 kcal de to dagene (tirsdager og torsdager). Første halvdel av dagen i dag følte jeg meg «tom» og litt sliten. Uke 3 er det mange som begynner å slite med å følge dietten. Men jeg kjører på. Har spist 180 gram stekt steinbitfilet og 200 gram blomkålblanding, og mer blir det ikke! Her er det ikke snakk om å gi seg før jeg har riktig vekt. Har tatt av meg 28 kilo før med denne dietten, så jeg vet hvor effektiv den er. Så det å justere noen kilo denne gangen skal jeg da virkelig også greie å gjennomføre.

Fortsatt fin kveld alle sammen 😜👍🏾


Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#squidgame #sørkorea #serie #netflix #diett #52 #vektreduksjon #slanking #kcal #kalorier #faste #fasting #tirsdag #hvitfisk #grønnsaker #vekt #motivasjon #ståpå #jatillivet #bunnytrash

9 kommentarer
    1. Jeg har så mange serier jeg har lyst å se, og så lite energi til å faktisk se noe, så regner med at jeg heller får lese om denne serien, og høre hva andre forteller 🙂
      Så flott du har en diett du vet fungerer, og masse lykke til med vektnedgangen ♥

      1. Denne serien er jo bare så psyko at man faktisk går glipp av noe om man ikke ser den. Én episode igjen (av ni). Dietten fungerer veldig bra, så blir spennende når jeg skal på vekta fredag. Fin fin dag til deg Eva 👍🏾

      1. Det er ille, for i bunn og grunn så er det et ekkelt språk, tidvis dårlig skuespill, men det er noe med konseptet – og følelsen etter å ha gjennomført klinkekuleepisoden.

        Fin fin dag til deg oxo CE 👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg