En takkehilsen fra Honeybun og Verdande!

De fleste på plattformen til blogg.no vet vel nå hvem Verdande er? Ikke? Da har dere ikke fulgt godt nok med! Verdande er like mye her som oss andre, hun følger med som «den bloggløse». I påsken vant hun gullegget, selve hovedpremien på påskemoroa her hos Bunny. Og i dag fikk jeg melding fra henne og forespørsel om hun og hennes nye venn kunne få et lite gjesteinnlegg her hos Bunny. No problem, klart det kjære Verdande! Og her er innlegget:

«Ikkeno flaks, men litt spenning X3 – til 500 ødela moroa 😆. Tusen takk, Bunny 🥰

«Gullegget har klekka, og her er jeg 🐰 Skrubbsulten etter reisa, så jeg har fått en god porsjon løvetann 😋 Sola varmer pelsen. Kommer nok til å trives på denna plassen ❤️ Masse hilsen fra Honeybun!!

************

Verdande

(Fint å se at dere koser dere Honeybun og Verdande, og selv takk, nyt helga!! – Bunny 🐰)

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#verdande #honeybun #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Takk igjen Bunny, for påskegøy og premie 😊

      Var et Kinderegg der også, men det forsvant i 2 deilige jafs før fotoshoot 😂

      1. Så digg da!! Jeg tenkte «håper hun ikke har noen allergi eller noe». Skulle egentlig være et gullegg som de hadde ei stund på torget vest her i byen, men da jeg skulle kjøpe var de fri, så løsningen ble kinder 🤪🐰

    2. Hei Bunny. Tusen takk for veldig hyggelig i posten tirsdag. Da kom det Flaxlodd og en liten søt Bunny😘. Dessverre vant jeg ikke enste krone. Likevel, det var gøy å være med. Takk for at du arrangerer. God klem fra Birgitte

      1. Søren.. hittil er det ingen som har fått tilsendt påskeflax som har vunnet noe, det er uvanlig, men en dag blir jeg årsaken til at noen blir millionær, og det gleder jeg meg til.. fint du satte pris på lille Bunny!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg