Det politisk korrekte Covid-19, koronaviruset!

Jeg tror ikke noe på dette lengre. Jeg har virkelig vært i tenkeboksen flere ganger siden dette startet. Det hele er bare helt utrolig selvmotsigende. Er det en pandemi på gang, eller er det en agenda som vi ikke skal vite noe om? Er det en elite av makthavere som har skapt dette for egen vinning og gevinster, og vi andre er bare ofre og brikker i et umenneskelig og stygt spill?

Min tante og min onkel var på ferie på Grand Canaria da dette startet. Hun fortalte meg at da de kom hjem hadde hun hadde fått en hoste som satt godt i henne, hun hadde hørt om koronaviruset, og kontaktet derfor lege. De ble tatt inn på sykehuset fordi tante har underliggende sykdommer og de begge er rundt 70 år. De var da altså risikogruppe og ble testet. Begge ble påvist korona og sendt hjem i karantene. Bortsett fra tantes hoste ble de på ingen måte syke.

Er det slik at leger har fått beskjed om at hvis noen har visse typer celler, eller influensa eller noe så skal de få beskjed at de har korona? Jeg bare spekulerer her, for jeg synes alt er veldig rart rundt dette. Er det slik at de som skal ha omkommet av dette viruset egentlig har dødd av influensa eller noe annet? At vi vi bare blir lurt til å tro at det er korona? Hvordan vet vi at dette viruset, denne pandemien er reell?

Rundt om i verden under denne pandemien har det vært store demonstrasjoner og opptøyer, en bevegelse kalt Black Lives Matter. 15000 demonstrerte i Oslo. Da fikk vi vite at hvis man selv mente at saken var viktig nok for deg, så var det greit å gjøre det. Der var også kjente mediepersonligheter tilstede og ansatte i politiske verv. Dette var greit, politisk korrekt, og vi hørte ikke noe om økt smitte. Er ikke det merkelig liksom?

Vi blir frarådet å reise ut av landet, strandede norske får ikke komme hjem. Men polske jordbærplukkere, filippinske sjømenn og afrikanske lykkejegere har fritt tilgang til Norge. Jeg har en kusine i Sverige, jeg blir fortalt at der har ikke-norske arbeidere dratt fram og tilbake over grensa hele tiden. Men vi har blitt nektet. Det snakkes om flyktninger og kvoteflyktninger som vi tar, og skal fortsette ta imot. Her er det noe jeg ikke har forstått? Hva er det jeg ikke har forstått?

Samboeren min som jobber i akuttmottaket har fra i dag av fått beskjed om å bruke munnbind, for nå er smitten på vei opp i Norge. Smitten er ikke større enn den var i «første omgang». Under «første omgang» ble det satt inn glassvegg på akutten og andre steder. Ved spørsmål om munnbind fikk man beskjed om at det var ikke nødvendig.

I disse dager plutselig, omtrent et halvt år etter, får man beskjed om at det er nødvendig. Det snakkes til og med om påbud. Dette etter en prisøkning på munnbind som flere grupperinger i samfunnet ikke har råd til. Samtidig går FHI ut med at dersom private munnbind og masker skal selges på det norske markedet må kravene i produktkontrolloven oppfylles fordi man ikke vet om slike private hjemmelagede produkter verner mot smitte.

Det de da gjør er å skremme folk til å tro at disse ikke har hensikt, derfor er det ingen poeng i å bruke dem. Og folk flest hører jo på råd fra «øverste» hold, ikke sant?

Er det virkelig covid-19, koronavirus, som er saken her eller er det en skjult agenda?

Det har vært så mye selvmotsigelser fra denne regjeringen, helseinstitutt og media at jeg tror ikke på noe de sier! Jeg spyr av dem! Rasshøl tenker jeg!!

Stadig flere diskuterer EU, FN, Globalister, makteliter, illuminati, en ‘plandemi’ og skjulte agendaer. Skjønner jeg godt!!

Faktaopplysninger om korona er vedtatt tilbakeholdt 100 år fram i tid, det er lengre enn dokumentene om Utøya og regjeringskvartalet. De ble vedtatt å hemmeligholdes i 70 år tror jeg det var. Er ikke det meget spesielt og underlig? Hva er det vi ikke skal vite liksom? Hvis vi har en reell pandemi, er ikke åpenhet og sannheten den beste veien å gå? Er ikke et best mulig tillitsforhold den smarteste løsning?

Ja jeg er forvirret. Men en kan ikke unngå å tenke på dette. Korona er jo tema fra morgen til kveld. Det er vanskelig å isolere seg fra det. Så kall meg gjerne konspirasjonsteoretiker eller whatever, men jeg kommer ikke unna tankene mine. Gjør dere? Tenker dere virkelig at dette er en reell pandemi, og at våre politikere og statsoverordnede vet hva dem gjør og faktisk gjør det som er best for oss alle?

Jeg tror ikke pandemien er som den blir framstilt. Her er det liksom greit med politisk korrekte demonstrasjoner. Men likevel har vi hatt lockdown og strenge restriksjoner. Nå går det mot lockdown igjen sies det. Oslo er blitt en rød sone. Serveringssteder og vanlige arbeidere i samfunnet har jobbet hardt for å sikre oss alle mot smitte. Så blir vi lurt?!

Nå er det antibac overalt og folk er »bevisste», det var vi ikke i «første runde». Vi var faktisk talt helt uforberedt! Antibac fikk de færreste tak i, folk var livredde og hamstret toalettpapir for flere måneder. Likevel når vi nå er blitt mer «opplyste» så er det vedtatt å delvis stenge ned samfunnet igjen. For meg er det mistenkelig rart!

Det sosiale liv, og utelivet avvikles og hjemmefester oppstår. Konsekvensene så jeg komme. Gjorde ikke dere? Burde ikke da statsministeren og co ha sett det?

Er det ikke besynderlig rart at de som er avhengig av kollektiv trafikk blir presset inn i stappfulle tog og busser? Der er det ikke gjort noe for å trygge samfunnet. Tvert i mot så gikk kollektivtrafikken over til sommerruter og halverte bussavgangene, istedet for å sette inn flere busser og oftere avganger. I over en måned satte de inn buss for tog her i Drammen. Her skulle vanlige folk behandles som sild i tønne.

Nå for tiden er politikerne og media ute etter å ta «ungdom og unge voksne» som har hjemmefester og lager egne tilstelninger. De sier at på grunn av disse festene så går smittetallene opp. Altså, smittetallene går ikke opp på grunn av store demonstrasjoner bestående av tusenvis av mennesker, og kollektivtrafikk der man blir presset samlet som i et vepsebol, men drar man på fest så er det noe annet?! Det er verre liksom??! Sorry folkens, men jeg har aldri hørt om noe virus som fungerer slik!

Nå hører vi også om begravelsebyråer som må søke om økonomisk støtte på grunn av minkende dødsfall i det hele tatt. Altså?? Jeg tror ikke på at at det er korona som er årsak til dødstallene som har vært her til lands og rundt om i verden. Det er alt for mange selvmotsigelser!

Nå står Abid Raja i avisene og forteller at regjeringen skal nå jobbe med å framsnakke islam og muslimer. Det er da en merkelig fokus i disse dager. Denne fremsnakkingen sier seg selv er på grunn av planlagt innvandring til Norge. Dét er ikke farlig, det utgjør ingen større smitterisiko. For dét er politisk korrekt!!

Noen av dere som leser dette tenker kanskje at dette var rotete, konspiratorisk, og helt uten hold. Men alt er jo bare rot, det er jo ikke hold i alle disse bestemmelsene, vedtakene, restriksjonene og opplysningene vi blir tildelt. Og da blir det bare rot i tankene til folk. Også mine. Det er vel også det som er hensikten, skape forvirring, stress, angst, sinne, frustrasjoner og depresjoner.

Men hvorfor? Hva er egentlig agendaen?

En vaksine??!! Jeg skal så absolutt ikke ha noen hemmeligholdt vaksine som de «plutselig» får på markedet!! NO WAY!!

Konklusjonen min er at fremover nå skal jeg bare stenge ute og drite i dette pisset. Jeg skal ikke kjøpe noe munnbind, og jeg skal ikke sette livet mitt på hold mer. Jeg skal ikke komme med noen pekefinger til ungdom som fester, jeg skal feste selv!

Bare prøv å arrestere meg!!

Jeg sier ikke at jeg skal være bajas og fare opp i ansiktet på folk, jeg sier ikke at jeg ikke skal respektere avstand, jeg skjønner folk er redde, for det er en del av agendaen, men jeg skal leve!

I morgen drar jeg til rød sone Oslo. Jeg har fått et par dager på hotell i bursdagsgave. Måltider, tur på eksklusiv pub og drinker inkludert. Det skal ikke disse folka med sin skjulte agenda ta fra meg. Nå er det tid for å leve, såvidt jeg vet så lever vi bare én gang. Det er nå!!

Time to party, lev folkens!!!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid19 #korona #corona #koronavirus #islam #islamisering #plandemi #pandemi #virus #virussmitte #vaksine #smitte #agenda #fn #eu #globalister #korrupsjon #skjultagenda #jegundres 😳

27 kommentarer
        1. Eg klarer å holde hodet ryddig mens hele denne corona greiene er et stort rottereir. Hodet holder med magefølelsen og magefølelsen sier at noe skurrer 🙂

    1. Bra skrevet! Det er så mange selvmotsigelser , flere må våkne. Nei til munnbind og restriksjoner, bare tillit og sunn fornuft. Åpen diskusjon . Kos deg på tur!

    2. Ingenting av det som skjer gir mening. Jeg tror absolutt at det er en større agenda som ser jobbes mot.

    3. Den store bølgen av alvorlig syke uteblir (sånn som i Italia, England og Spania). Fordi vi har vært flinke til å følge smittxvernreglene og viruset er borte fra oss med mindre vi importerer det fra utlandet pga opphold i områder med mye mer smitte? Og vi vet at 90% forblir asymptomatiske. Svært få blir alvorlig syke (influensalign symptomer): ca 20 av 100 med symptomer

    4. Har du kildehenvisninger til hovedsakelig:
      “Faktaopplysninger om korona er vedtatt tilbakeholdt 100 år fram i tid”

      Jeg kunne tenkt meg å lese dette fra kilden.

    5. Mange takk 😉

      Men jeg kunne tenkt meg å lese dette fra kilden Du fikk det fra.

      På forhånd takk for opplysningen 🙂

    6. Gjør hva du enn vil, ikke ødelegg for andre..
      Når flere gjør som deg og folk blir syke og dør av dette, så kan du leve godt av din hotell til til Oslo og bartur……
      Sorry, men du virker som en smart kar, men dine valg inkluderer ikke andre, der ligger problemet!
      Lev livet som du vil, men hold deg unna folk, ser du ikke feilen i det du gjør, og familiemedlem(mer) av deg får det og dør.. ja så vet du at du koste deg og tok for lett på det.
      Er forskjell på konspirasjonsteorier og idioti.

      1. Hva snakker du om?? Min Oslotur, min samboer og jeg på et hotellrom? Hvem skulle dø av det? Jeg har så absolutt ikke tatt lett på noe, bare du som tolker helt på trynet. Dette sier mer om deg enn om meg, for du aner absolutt ikke hva du preiker om 😂

    7. Bare se på følgende hendelsesforløp:..

      Fredag 31/7: Grensen til et svensk område som var påvist koronafritt åpner med den følge at hele byen fremsto som blåst for liv! Det var en nesten spøkelsesaktig stemning på restauranten jeg jobber, siden vi praktisk talt var uten besøkende på hva som normalt er en av ukens desidert travleste dager. Hele denne helgen forløp seg mer eller mindre på samme vis. Størstedelen av befolkningen var, som enhver forutså, dratt mann av huse for å shoppe billig kjøtt og sigaretter, -med den trengslen og køene dette innebærer. Befolkningen på de tillate reisemålene var visstnok erklært koronafri, men dette var jo slett ikke tilfelle for de ankomne horder tilhørende I.Ø kommune! Her var det kun smitte redusert ned til kontrollerbare former som var situasjonen! – Og med en fremdeles tilstedeværende smitte i befolkningen, hvilken brorparten av nå befinner seg stående som sild i tønne i kassakø i Sverige, må jo enhver idiot kunne forutse følgen av!..

      Torsdag 6/8: – Og tror du ikke at det åpenbare kicket inn på slaget av anslått normal inkubasjonstid for viruset COVID-19, hvorpå nyheten (om en kan kalle det dét) kommer meg for øret i det min sjef ringer meg for å fortelle at restaurantbransjen er pålagt hermetisk lukking, hvorpå vi fikk lettet litt på trykket ved å øse vår eder og galle utover de som klandres kan for de tap og ødeleggelser som følger dette her.
      Fredag 7/8: Får vi beskjeden om at samtlige av kommunens innbyggere tvangsisoleres i ei uke f.o.m påfølgende dag, altså lørdag 8/8 kl. 12:00..

      De styrende MÅ ha forutsett dette i det de åpner for denne massemønstringen uten restriksjoner what so ever! – Og når det ikke finnes noen mulighet for at de ikke forutså dette hendelsesforløpet, syntes det følgeliig ditto åpenbart at det hele er så iscenesatt som det kan få blitt! – Men HVORFOR!??

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg