Bunnys julekalenderpakke julaften 24/12-22 går til 😜👍🏾

*
Det er julaften, pakkene er åpnet, julemiddagen er fortært. Vi koser oss, snuppen min, jentene våre, noen venner og jeg. Godsakene er på bordet, julegløggen er varm, musikken står på i bakgrunnen, det blinker lys i mange glade farger og vi har det godt og varmt inne. Utenfor er det bitende kaldt, men det gjør ingenting akkurat i kveld, for vi skal ingen steder, bare fortsette å kose oss her.

*

*

Legger med noen julelåter fra YouTube i innlegget her, og spillelisten min fra Spotify med julemusikk. Jeg er «sær» på julemusikk, det er ikke noe «Silent Night», «O Helga Natt», «Et barn er født i Betlehem» eller «Glade Jul». Ikke noe religiøse greier, ikke noe Gud å Gud, blir kanskje nevnt et par steder, men that’s it. Jeg er ikke kristen, jeg har lite til overs for religion, jeg er ikke rasist av den grunn, er jeg vel? Bare hvis jeg sier jeg ikke er muslim? Jeg liker tradisjonen med jul. Det er fint å være takknemmelig for det det en har, kunne dele og gi videre, sette pris på ting. Litt ettertanke om hva som er viktig for en og hva som betyr noe. For meg er det kjærlighet, det å kunne elske hvem man vil, friheten til å ikke bli styrt av undertrykkende indoktrinerende ideologier.

*

*

Nå skal jeg ikke bli så veldig dyp, og det er ikke julemusikken min heller. Noen tekster har litt dypere mening, men det meste er gladlåter, så hvis dere vil høre fin julemusikk i kveld og videre i romjulen, så er dere velkommen til å høre på spillelisten min. Jeg har gjort spillelisten åpen slik at alle som vil kan spille den.
*

*

Nå skal jeg ikke skrive meg helt bort. De få som er innom dette innlegget er vel mest nysgjerrig på hvem som er de heldige som har blitt trukket til å få hver sin julekalenderpakke fra Bunny i år. To pakker til to heldige personer som får hver sin SuperBunnyJuleKalenderPakke.

*

*

Først må jeg bare takke alle som har vært med på dette. Det ligger litt jobb i en kalender som dette, så takket være dere har det vært verdt det. Alle pakkene til og med lille julaften er sendt ut. Lykkekaniner, snøkrystaller, små magiske engler og 23 flaxlodd, rundt om i hele Norge. Disse to siste pakkene vil bli sendt straks julehelga er over, så gled dere, julen er ikke over enda!

*

*

Men altså, ja, the moment you all have been waiting for. Og jeg kan faktisk se at det har lønnet seg å være flittige deltagere her på Bunnys Julekalender, for de to som har blitt trukket har stått på hele veien, kommet med svar på spørsmål og medvirket til at julekalenderen faktisk be en liten gledesspreder, slik den var ment. Jeg synes det, hva mener dere? Uansett, de to som har blitt trukket i dag på selveste julaften er.. *trommevirvel*:

*

Gratulerer!!

*
Igjen, tusen takk alle sammen. Ha en fortsatt fin julaften, en riktig god jul. Kos dere masse, ikke stress, vær rause med klemmene, del endorfiner og ikke send opp raketter er dere snill. Sprett heller ei flaske boblevann, spill god musikk og gled dere iver julepakkene dere har fått. Husk glanset gavepapir kan ikke gjenvinnes og skal derfor ikke i papiravfall, men i restavfall. Hvis dere ikke gjenbruker neste jul. Kos dere med familie og venner. Kjenner dere til noen som er alene, inviter vedkommende, vær en venn!
*

*

Og forresten, det blir ikke Romjulskalender hos Bunny i år. Denne gang må den utgå. Det skjer en del ting her inne på blogg som er, ikke bra, jeg tenker det holder nå. Det har faktisk gått et par år med forfølgelse. Men, siste dagen i år, Nyttårsaften, popper Bunny innom med en overraskelse, følg med, følg med, takk for meg og riktig GOD JUL!!
*

PS: alle svarene både på kveldsinnlegget i går og morgeninnlegget i dag var: C.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#julaften #julekalender #moro #julegøy #musikk #julemusikk #adventskalender #bloggflax #jul #flax #bunny #bunnytrash

35 kommentarer
    1. Neimen, hurra, jeg vant til slutt! 😀👏😄
      Det lønte seg å være med hele tiden ja ☺️
      Artig kalender, og jeg har til og med lært litt underveis 😄 Fortsatt god jul til deg og dine Roger! 🎄🥰

      1. Du har jo vært den beste kalenderentusiasten i år, så det gleder nok meg mer at du ble en av de to som ble trukket på julaften. Kjempemoro! Og takk det samme Heidi, kos deg masse 😂

        1. Har jeg det ja 😄
          Synes det har vært artig, og ble en vane i desember å stikke innom deg både morgen og kveld 😉
          Du er veldig flink med dette 😀🌹

    2. du verden for en overaskelse :=) å vinne hele 2 ganger er jo skikkelig kjekt og kjekt har det vært å følge kalenderen din ,litt jobb å finne svarene ,men det har bare vært kos :=) ha en fortsatt fin jul

      1. Du var den eneste som greide å bli trukket flere ganger i år, såvidt jeg kan se. Jeg har hatt det litt moro med at folk har googlet og gjettet svarene, fremfor å klikke på linkene der svarene står, hehe.. fin fin jul til deg Connie og takk for at du «besøker» meg 🥰

    3. Så bra at du hadde en fin aften, at du kosa deg! 🥰
      Det er godt og viktig å være takknemlig for det man har. Å kjenne på gleden av å gi er også viktig, det samme er det å kunne elske den hvem man vil! Men jeg synes vitterlig ikke at vi må legge alt dette bare til jula. Alt dette burde vi da sette pris på hele tiden, hver dag.
      Og du, digger at du slår et slag for naturen, og minner alle på ang. julegavepapiret! 😀

      1. Enig med deg, ikke bare til jula. Men jula gir likevel et stort rom for refleksjoner og ettertanke. Dette med julepapiret, det er dårlig opplyst om, så det er greit å nevne. Jeg ser, også i dag at papircontaineren i blokka her er full av glanspapir.

        1. Veldig synd at renovasjonsselskapene ikke informerer bedre om dette. Men så har vi de som ikke bryr seg også da…
          Men du, savna deg i går! ❤️ Du får IKKE slutte å blogge altså, du er så å si den eneste bloggen med vettugt innhold, jeg gidder å lese!! Så du må ikke slutte! Jeg sier det bare.

    4. Gratulerer til begge vinnerne! Jeg har kosa meg veldig med julekalenderen din! Det ligger masse jobb bak – du er så flink, og står på for å gjøre oss andre glade! All honnør til deg altså! God juleklem <3

    5. Fikk lyst å gratulerer deg jeg! Du er jo flink å fremheve andre gjennom både ukentlige nominasjoner nå i denne tiden og julekalender – Alt dette legger du ned mye flott arbeid i! Dette setter vi medbloggere pris på. Og så er du på 2. plass på bloggen i dag – Gratulerer så mye!! 🙂

    6. Gratulerer til de to siste, heldige vinnerne!!! 😀 Og tusen takk til deg, Bunny, for en fantastisk innsats med å spre engasjement og juleglede i førjulstida! Ønsker deg og dine ei fortsatt god jul! 🥰

    7. Gratulerer så mye til vinnerne!👏🏻🌹🎂
      Nå håper jeg du og Snuppen har hatt en kjempefin julefeiring sammen med hundene.🤗
      Du har gjort en fantastisk jobb med julekalenderen og har gledet mange. Inkludert meg.🥰
      Jeg rakk ikke innom alle dagene, men fikk da med meg noen heldigvis.🤩
      Ønsker dere en fin 2. juledagskveld!🍷🍻

    8. Har du tatt juleferie? 😊 Håper du bare koser deg, at det er derfor du er borte fra bloggen, og at det ikke er skjedd noe. Uvant når du er borte fra bloggen.

    9. Tusen takk, i dag kom det et flaxlodd til men og en pen stjernenål. Den kom på plass på genseren med en gang
      😀

    10. Tusen takk for flax loddet og gaven som kom i posten i dag, vant ikke, men har vært gøy å være med, Godt nyttår til deg og din familie,

      1. Takk for deltagelse. Stikk gjerne innom bloggen oftere og legg igjen noen bokstaver. Bare koselig det. Godt Nyttår Brita 😜👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg