Bilder som ikke kom på bloggen!

Mener å huske at det var en greie fra noen bloggere å dele innlegg med slike overskrifter. Husker jeg tenkte «så teit», for det var jo de samme som gjorde det stadig vekk. Så nå kommer jeg da. Har en «sånn» dag, det tordner og lyner, og fra før er ikke humøret helt på topp. Har ikke fått ordnet med barnevakt til jentene den helga vi skal til Bergen, og nå nærmer det seg, og vi må jo ha dette på stell i god tid. Altså.. det trykker meg litt. Overlater dem ikke til noen dem ikke kjenner, sånn er det med det. Så derfor er jeg litt sånn blææh i humøret og klarer liksom ikke produsere et hyggelig innlegg, eller et innlegg med innhold. Blir bare tøv og tull. Derfor kan jeg like gjerne bare dele noen bilder som jeg tror ikke jeg har delt her før, så kan dere le av meg selv om bildene ikke er morsomme. Jeg prøver i hvertfall 😜 takk for titten!





Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#blææhdag #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Den overskiften der har jeg sett mange har brukt! Litt gøy det da, håper jentene dine får barnevakt slik at det er på stell.. Sånt som det er så innmari slitsomt. Det må ordnes og henger over en altså…God kveld i tordenværet!

      1. Det var vel helst disse Paradise Hotell-bloggerne som brukte denne overskriften 😂 Takk ja, det henger veldig over meg, noen ganger er det så vanskelig. Men sånn er det når det er bare oss, ingen familie her eller sånn.. Fin fin kveld til deg også Solliv 🌹

    2. Jeg har aldri skjønt greia med at enkelte, som gjør det hele tiden, lager sånn innlegg. For i mitt hode er bilder man ikke poster på bloggen, de slike man før i gamle dager kastet i søpla. Sånn er det jo ikke, for bildene som plutselig ser dagens lys er egentlig ikke noe å skjemmes for. Hihi, hadde litt sansen for den med spinn isen jeg da 😉

      1. Jeg har bare funnet slike innlegg irriterende, det var en trend blant disse «Paradise-bloggerne» som benyttet seg av kjendisstatus der de hadde følgere som beundret dem for å ha vært på TV. Alt de da sa, skrev og la ut ble møtt med beundring. Så hadde ikke disse influencerne noe bedre å komme med, noe de sjeldent hadde så postet de innlegg som dette. Mine bilder her er fra fyll og fest, jeg ville normalt ikke postet dem, men nå er de gamle, flere år, og jeg har et annerledes selvbilde nå.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg