Betraktninger på en lørdags morgen!

Det er rystende å følge rettsaken mellom Johnny Depp og hans ekskone Amber Heard. For et kjipt liv å leve. Jobbet hardt til å bli anerkjente superkjendiser hvor nå alt deres private blir kastet ut for en hel verden å se. Hennes hemmelige opptak av han når han er full og smeller med skap og bruker vulgært språk. At hun kastet en flaske på han og ødela fingeren hans. At hun bæsja i sengen deres på hans side. All narkotikaen de brukte, at de hang med kriminelle seksuelle predatorer. Hennes borderline personality disorder. At hun har vært arrestert for vold (ikke dømt) mot sin eks, en kvinne hun var sammen med i flere år. Jeg følger med videre i vantro over hva som kommer frem. Deres nå dokumenterte historie vil det bli film av. Spennende og se hvem som blir ansatt til å spille dette stakkars eks-paret.

Men mer morsomt er det at Madonna har sagt ja, og at det er bekreftet at hun skal på scenen igjen, denne gang på en Maluma-konsert, i hans hjemland Columbia hvis jeg har forstått rett. De skal framføre duetten «Soltera» som er fra hans album «11:11», og hiten «Medellin» som er fra hennes album «Madame X». Begge låtene er kule, med heftige latinorytmer. Jeg har dessverre ikke mulighet selv til å dra på denne konserten, men jeg gleder meg da dette garantert vil bli filmet og lagt ut på streaming og YouTube.

Organisasjonen SIAN fortsetter å vise islams grusomme og sanne ansikt bestående av en farlig voldskultur som brer seg mer og mer i Norge. Organisasjonen kommer snart til Drammen og skal holde demonstrasjon. 14. mai er datoen. Politiet melder at de som den dagen ønsker å få innpass på området, det være Strømsø Torg, skal kroppsvisiteres først. Drammens Tidende legger opp til bråk, og oppmuntrer folk til å stille til motdemonstrasjon mot SIAN. Man vet jo fra før at de som protesterer mot SIAN er jo de som støtter islamsk voldskultur. Så der har man norsk media!

For fem dager siden ble en kvinne ble funnet i bunnen av en 25 meter dyp gruvesjakt i Norberg i Midt-Sverige. Tirsdag ble en 41 år gammel trebarnsfar pågrepet. Mannen kom til Sverige i forbindelse med den store flyktningbølgen i 2015, men allerede i 2017 bestemte Migrationsverket at han skulle utvises. Årsaken til hendelsen var at mannen ville gifte seg med kvinnen slik at han kunne få oppholdstillatelse, men fikk avslag og tvang derfor kvinnen ut i skogsområdet og truet henne på livet, mishandlet henne, rev klærne hennes, voldtok henne og kastet henne i hullet. Etter noen dager kom mannen tilbake til hullet. Da han så at hun var i live, forsøkte han å steine henne til døde. Vi ser jo fra demonstrasjoner fra både Sverige og i Norge hvem disse mennene er som forsøker steine andre mennesker i hjel. Vi vet hva dem er i stand til, men 70 prosent av den norske befolkningen ønsker visst mer av dette.

Tilbake til gode nyheter. Eurovision Song Contest nærmer seg. Jeg får opp reklame overalt på sosiale media. Den store finalen skal være 14. mai. Jeg har selv kun hørt det norske bidraget, så jeg har absolutt ingen formeninger om hvem som kommer til å vinne det hele. Jeg vet bare at det blir underholdende, og Norge kommer til å få en flau opplevelse. Det hele er latterlig, men vi får le med. En god latter forlenger livet.

På blogg.no er det stille og rolig. Jeg fikk meg en real latterkule da det kom for mine øyne at vår tids mest sjalu blogger i dag er helt fra seg over at bloggere som påpeker at det er helg og gleder seg over det, har langt flere lesere og sidevisninger enn henne selv som ikke klarer finne bedre å skrive om enn å kritisere de som gleder seg over at det er helg. Da er man bitter altså! Min dypeste sympati, haha..

God helg alle sammen 😜😂

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#helg #lørdag #godhelg #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Leste det om han i Sverige fra Afghanistan. Helt jævlig. Steine henne også🙈Håper han får strengeste straff og blir utvist.

    2. Jeg syntes faktisk det norske MGP -bidraget er episk! Det er enten-eller, liksom; Enten gjør den braksuksess, eller så ryker den på hue ut i kvalliken.
      Om jeg skulle satt pengene mine på et utkomme, ville det vært at den håvet inn publikumsstemmer, og slaktes av fagjuryen.. 😝
      Ang. dette med bloggerrefleksjonene.. Du fikk med deg slakten av innlegget mitt (Takke faen for fremmedfrykten), med den episke overskriften ‘Smartere enn alle andre’, eller? -Og ikke minst mitt svar på tiltale?? 🤣
      Nå er jeg imidlertid såpass ydmyk ut til offentligheten at jeg lot bekreftelsen på denne uttalelsen forbli usagt, men det øvrige som fremgikk, ble i det minste besvart på en greit underholdende måte, om jeg får si det selv.. 😂

      1. Altså, Norges bidrag til ESC er patetisk slik jeg ser det. Jeg satte på låten her i går på balkongen, tenkte den var bedre med litt alkohol innabords, men da min kjære her ble grønn i ansiktet og fikk brekninger så måtte jeg bare skippe låta, og vips så var min kjære frisk og fin igjen. Det vrengte seg inni meg også, så det var helt bestemt dette makkverket som utgjorde situasjonen. Ja jeg fikk med meg den slakten, dama er jo så dum at det ryker ut av fitta på henne. Altså kort tid etter hun postet så kom det i innboksen min at jeg MÅTTE lese dette. Nok en gang lyver kjerringa om meg, for årsaken til at jeg ble bevisst på innlegget var jo at hun hadde skrevet om meg igjen. Jeg hadde tatt for meg et intervju med en professor i immunologi som uttalte seg om fire grunner til at enkelte ikke har fått korona. I bunn og grunn var innlegget klipp og lim, hvor jeg byttet pronomen til «meg». Jaggu skriver kjerringa at jeg påstår at jeg ikke har hatt korona fordi jeg ikke er vaksinert, noe jeg ikke har påstått i det hele tatt, for det kan jeg umulig vite. Men hun liker å lyge til sine lesere og fremstille meg på sådan måte, hun fikk slengt inn konspirasjonsteoretiker og antivaxxer også. Hun glemte rasist denne gangen. Jeg skjønner ikke at du kan forsvare henne. Ikke engang ordføreren der hun bor liker henne, altså dama er grusom. Det er greit å være kritisk til hva jeg måtte skrive om, men det er som kokken sier, forfølgelse og mobbing. Jeg burde egentlig ikke bry meg, men for meg er det provoserende at hun bevisst lyver hele tiden. Har ikke lest ditt tilsvar. Jeg prøver egentlig å holde meg unna merra, men blir hele tiden dratt inn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg