Besøk av selveste selveste fra Topplisten!!


I går kveld hadde snuppen min og jeg en hyggelig aften på balkongen. Det er lenge siden vi har hatt en slik aften med gode drinker, snacks og musikk hjemme. Vi har vært borte flere helger på rad nå. Så dette var bare deilig. Et vennepar kom også på besøk og joinet oss her. Og det er alltid trivelig. Snuppen min og jeg er begge veldig sosiale vesener, haha, så da sier det seg selv at vi liker selskap.

Utpå kvelden dukket det også opp en person som mange av dere der ute som skriver og/eller leser blogg helt sikkert kjenner til. Selveste Gry! Gryende!! Ja dere vet, hun som skriver paraodier på andre bloggere under konseptet «Hvis jeg var deg». Og stort sett det siste hun gjør før hun avslutter dagen er å legge ut «Quotes til kvelds».


Det var kjempehyggelig å endelig treffe Gry. Vi har hatt kontakt gjennom bloggen i flere år nå. Derfor har det egentlig bare vært et spørsmål om tid før vi kom til å treffes. Og jaggu tok hun ikke turen på besøk til oss. Vi skravlet i mange timer ut i natten. Kan jo ikke legge skjul på at jeg har vært nysgjerrig. Og det kan jeg si, det er mye mer med Gry enn som avsløres i bloggen. Noen ganger tuller vi med at hun er den kvinnelige utgaven av meg, «female me», eller at jeg er den mannlige utgaven av henne. Men alt i alt er vi meget forskjellige også. Jeg har delt mye mer om hvem jeg er i bloggen, Gry holder kortene tettere. Det gjør henne kanskje mer interessant. For det er hun, og jeg gleder meg over å få lov å bli bedre kjent med henne. Hun er ikke introvert akkurat, men blid og morsom dame. Tusen takk for besøket Gry, dette var stas og moro. Virkelig, og vi sees snart igjen 😘

Link til Grys blogg: Gryende

Ps. Jeg har endelig funnet ut hvilket år Gry er født, hahaha.. 😜

Takk for titten folkens, og ha en deilig søndag!


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#gry #gryende #balkong #sol #sommer #venner #kos #besøk #moro #glede #jatillivet

10 kommentarer
    1. Nei men, så koselig. Jeg har sett dere har fulgt hverandre lenge uten at dere har møttes. Så dette var virkelig artig å lese, en milepæl :). <3

    2. Det här är helt out of the blue men måste ju få säga det.. Haha.. Förlåt!
      Satte på en bränd skiva nyss.. Bränd i början av – 00 tror jag.. Den första låten som kom var : kom till onkel med Tom mathisen…tänkte direkt på dig! 🤣🤣 Inte för att du är en full gubbe utan för att du är en som oftast får mig att le och skratta! ❤️ Vet att du lyssnar på Madonna.. Men annan musik? Och den viktigaste frågan – vad tycker du om jahn teigen? 😊

      Kul att du träffat Gryende förresten. Hon verkar vara en fin människa!!

      Kram och ett eventuellt Förlåt igen! 🤣❤️

      1. Uffameg, kom til onkel er jo grusom, ikke musikalsk i det hele tatt. Madonna er mitt idol, hun er i en klasse for seg, der handler det ikke kun om musikken, men hele pakken hun leverer. Hun har bidratt med mye godt i mitt liv. Ellers hører jeg på mye musikk i alle sjangre (nesten).

        https://bunnytrash.blogg.no/musikken-som-har-gjort-dagene-bedre-2020-21.html

        https://bunnytrash.blogg.no/10-ballader-fra-mitt-hjerte-til-dere.html

        https://bunnytrash.blogg.no/punk.html

        Jahn Teigen har jeg ingen problemer med. Snuppen min spiller stadig ‘Optimist’

        Artig å endelig treffe Gry, virkelig 🤗

    3. Så artig, fikk dere besøk av Gry! Herlighet så gøy da. Det må jeg si – her ble det et bloggtreff i sene nattetimer. Herlige bilder!!!

    4. Ååååh. det finns så mycket jag vill säga! Haha!
      Vi delar kanske inte jättemycket.. men du har en del jävligt bra!!
      Som Pink .. men då är det: Don´t let me get me!
      Ozzy är ALLTID fantastisk!!
      Mår du dårligt en dag är oxå “Motörhead – Dont let daddy kiss me” en jävligt bra låt.
      Dont Speak är en klassiker… Som osökt får en att tänka på TATU – It´s all about us.

      Jag har alltid “helat” mig med musik… men varit dårligt de senaste åren.. ikväll kom det tillbaka..
      Det KAN bli en “det här måste Bunnytrash lyssna på” lista på youtube 😉

      Appropå punk finns det inget som slår The Misfits. Sjukt bra!! 😉

      Tack för ditt svar! Förgyllde min kväll! <3

    5. Så utrolig gøy!! 😊Jeg synes alltid det er moro å treffe folk man har blitt kjent med på bloggen. De er ofte nesten HELT LIK som på blogg, men det er alltid EN liten ting som ikke var som man trodde. Det kan være stemmen, høyden, tempo etc 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg