Barnet døde ikke, men historien er absurd..

Jeg vet ikke helt hvordan å fordøye dette, men da overskriften «Et barn på 1 år falt fire meter fra vindu» slo imot meg så jeg filmen i hodet og det vrengte seg i meg. Uhell skjer, men jeg kan ikke hjelpe for å tenke, føle at slike uhell som dette skal ikke skje. Når en har små barn rundt seg så må man først og fremst tenke sikkerhet. Er man inne i en leilighet, så sikrer man dører og vinduer og den slags. Er ikke det instinktivt og en selvfølge? Hva har egentlig skjedd her?

Jeg måtte selvsagt lese artikkelen, selv om dette er sånn type sak jeg helst ikke skulle visst noe om. Som overskriften fortalte så har altså et ett år gammelt barn falt fra et vindu i Stavanger. Det neste som står skrevet er «barnets far er siktet for brudd på hjelpeplikten».

Hva i helv..?

Barnet har altså falt ned, ut fra et vindu, og landet på en bil og knust bakruta. Jeg var sikker på at barnet var dødt. At hodet skulle ha knust eller noe. Men barnet overlevde, det skal ha sluppet unna fallet uten større skader enn en kul og blåmerker.

Min umiddelbare følelse var glede, lettelse.. hurra liksom!! Glad jeg leste saken likevel! Så kjente jeg irritasjonen av at jeg lot meg lure til å tro jeg visste utfallet i saken uten å ha lest. Men så ble jeg glad igjen, hurra barnet overlevde!!

Men så.. dette ble virkelig en berg- og dalbane når det kommer til følelser. Når det gjelder barn og dyr så blir jeg egentlig overemosjonell når noe som dette dukker opp. Det viser seg at barnets far ikke kontaktet noen om det som skjedde. Han bare gikk ned og hentet barnet som hadde falt fire meter fra et vindu, landet på en bil og knust et bilvindu!! Han hadde ikke dratt til sykehuset, akutten, legevakta eller noe med barnet.. det er jo helt hinsides!!

Politiet ble ikke opplyst eller varslet før mange timer i etterkant..

Hvor faen er hjernen til denne pappaen? Jeg klarer ikke la være tenke på hva som egentlig skjedde i den leiligheten i Stavanger nå tirsdag som var. Hvordan går det med barnet, det opplyses ikke noe om helsetilstanden, bare at pappen til ettåringen er siktet for brudd på hjelpeplikten?! Men spørsmålene bare ruller i hodet på meg, hva har skjedd når et lite barn, en ettåring faller ut et vindu fra fire meters høyde? Hvorfor ble ikke barnet kjørt umiddelbart til akutten eller ambulanse tilkalt?

Vondt i magen, må lufte meg nå, gå en tur.

Prekas!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#stavanger #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
      1. Vet du noe mer i denne saken enn gitte opplysninger? Når du skriver dette så tenker jeg på balkongjentene i Sverige som blir tvunget til å hoppe, ta sitt eget liv etter press fra familien for å «forsvare familiens ære». Men dette er jo en baby..

    1. Du er ikke alene om å bli overemosjonell når det gjelder barn og dyr. Hvordan kan noe sånt skje….? Å når det skjer, så tar ikke faren med seg barnet til legen 😡 Jeg skjønner ikke tankegangen til denne personen 🙈

    2. Jeg tenker som så:Hvordan kommer en ettåring seg opp i et vindu for så å falle ut?De fleste vinduer er ikke nede ved gulvet.Tragisk sak.

      1. Har prøvd å tenke de baner at det er en balkong barnet har kommet ut på og at der er mellomrom nederst på balkongen hvor barnet kan ha kommet gjennom.. men med det andre rundt, at barnet ikke ble fraktet til undersøkelse.. så sitter jeg dessverre igjen med at noe ikke stemmer her.. at det er mer enn bare «brudd på hjelpeplikten»..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg