Altså: 2,8 kg er 2,8 kg!

Da var tredje uke med faste over og på disse ukene har jeg redusert vekten med 2,8 kilo. Det er bare SÅÅÅ deilig å kjenne både motivasjonen og gnisten være tilbake igjen. Og det jeg synes er helt rått er at denne gangen faster jeg sånn på ordentlig. Altså de to dagene en faster i uken når en følger 5:2 dietten, så spiser en litt disse to dagene, men ikke mer en 500 kcal per dag. Det funket veldig bra da jeg reduserte vekten med 28 kilo i første omgang, og helt greit når jeg skulle justere vekten i ettertid. Men nå har jeg ikke justert siste året. Og vekta har gått opp, opp og opp. Flere grunner til det, men..

Denne gangen har jeg ikke spist noe som helst på fastedagene, null niks og nada!! Med unntak av to oliven en kveld da snuppen min hadde kjøpt oliven fylt med oregano. Det hadde ikke jeg smakt før, så måtte jo bare. Men trikset er å si NEI, nei takk!! En må følge planen en har satt seg. Jeg vet ikke helt om det er innbilning eller hva det er, men disse tre ukene på denne måten, uten å spise noe som helst fastedagene, virker som om det faktisk er lettere enn å spise litt..

Uansett, 2,8 kilo på tre uker synes jeg selv er dritbra og klapper meg selv på skulderen. Det er jo ikke slik at jeg er så inni gamperævva feit, men har gått opp i vekt og det må bort igjen, kan ikke la det skli ut. Med min kroppsvekt er dette knallbra resultat. Og jeg fortsetter. Etter turen min tidligere i dag kan det jo hende jeg har passert 3 kilo nå 😜

Rart å tenke på at jeg har vært han på bildet under..

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#diett #slanking #bunnytrash #bunny

14 kommentarer
    1. Flott resultat. Prøvde den samme dietten men de to fastedagene holdt jeg på å dø av sult. Likevel holder meg til mine tre måltider om dagen. Vekta er heldigvis stabil nå. Bildet av deg til høyre er flott! Lykke til med videre nedgang!

    2. Så tøft gjort av deg, råtøft 😃🙌💪🥰
      Tror ikke jeg hadde klart å la vær å spise når jeg måtte, men om jeg ikke måtte la vær så hadde det gått greit tror jeg 🙈😬😅
      jeg selv veier nå 65 kh og jeg har ALDRI, hele mitt litt ALDRI, veid mer enn 60 kg og di siste 5 vises veldig, både i ansikt og mage. Buksene mine får jeg ikke igjen lenger så må gå med belte da økonomien fortiden ikke roper akkurat “yey, ny bukse”! 🙈😅 Men, nå har jeg hatt opereasjon og går på sterke medisisiner enda, og legen forbredte meg på å gå opp litt- men 10 kg???!!! 🙈 Tenkte jeg skulle få i gang turene i skogen siden jeg har skog på alle kanter av huset så da er det bra at det bøor vår 🤗🥰 Og mens jeg skriver så kommer jeg på at jeg har jo fått igjen tredemølla mi, den står ute å venter på meg 🙈🙈🙈😅😅😅 Bare å sette igang da, takk for at du muntret opp, nå må jeg rydde plass til mølla inne 🙈😅🥰❤️

      Forresten, datt litt ut av bloggen pga mange ting rundt meg, så hyggelig å få være med igjen 🙏🥰❤️🌹

      1. Som oftes når folk kjenner at man er sulten, at man har lyst på «et eller annet», så er det ikke sult, men et «sug» en har fordi en er vant til å bare «dytte i hølet». Dermed spiser mange mennesker for mye. En annen ting, når feks jeg vokste opp så var det mye mindre overvekt. Folk spiste normale porsjoner, og da gjerne hvit fisk (torsk, sei), fiskeboller og fiskekaker til middag fire ganger i uka. I dag spiser man kjøttdeig og burgere, har masse ost på og så videre. I hundre gram kjøttdeig er det 240 kcal, hvit fisk (sei) har 70 kcal. Altså tilnærmet en fjerdedel. Bare det å erstatte et par «dagens middager» med fiskemiddager i løpet av uka vil gradvis, men også garantert etterhvert redusere vekt. Litt mer aktivitet «booster» det hele. Ja, ble litt overrasket over å se ditt navn her inne igjen. Takk for kommentar og velkommen innom igjen 😜🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg