Mer enn generøst av Spar Kristensen!

I dag har jeg valgt å gjøre noe som jeg ellers aldri gjør. Jeg har valgt å slette gårdagens blogginnlegg med kritikk av Spar (Kristensen) i Holmestrandveien 34, 3041 Drammen.

Det har vist seg å være ufortjent kritikk!

Innlegget handlet om at jeg flere ganger har ankommet Spar da de har reklamert for å selge Solo til 10 kroner for 2 bokser. Som er et fantastisk tilbud. Men et tilbud jeg ingen av gangene fikk benyttet meg av, fordi de da var fri. Samtidig hadde de svære paller flere steder i butikken med Pepsi Max.

Jeg stilte spørsmål i innlegget på hvorfor det er paller på paller på paller med Pepsi Max og ikke Solo? Jeg stilte meg undrende til hvorfor de ikke bestiller mer Solo når de vet at etterspørselen er så stor på Solo tilbud som den er?! Pepsi Max finner man tilbud på overalt, folk kan kjøpe den på tax-free båtene, og i Sverige. Solo derimot.. skrev jeg.

Deretter ble jeg krassere i min kritikk og antydet at Spar Kristensen ser ut til å ikke ønske ta inn så mye av Solo fordi den ikke selger like mye som Pepsi Max utenom tilbudene. Jeg begrunnet det med at de tjener mer det når «tilbudet» er over, i tillegg til at folk gjerne handler litt i butikken når de likevel har kommet, selv om tilbudet de kom for (Solo) er utsolgt.

Det opplevdes sårende for de som er involverte i Spar Kristensen at jeg kunne antyde, og i tillegg være så hard i min kritikk. Det var ikke meningen, jeg mente ikke å såre noen, jeg ville bare gjøre noe med et problem jeg mente var gjentakende.

Jeg ble oppringt av Spar kort tid etter innlegget mitt ble lagt ut på nett. Jeg ble forklart at de jobber faktisk for å få inn mer av Solo når de har disse tilbudene. De ønsker å kunne få selge mest mulig av Solo gjennom hele perioden de reklamerer for tilbudet, og ikke være tom lenge før tilbudsperioden er over.

At jeg ble kontaktet i går, og at jeg i dag fikk levert to «bager» med Solo på boks (24 stk) på døren min med en hyggelig hilsen viser hvor feil jeg tok, og hvor bra butikk Spar Kristensen egentlig er. Jeg håper de får til bedre leveranser etterhvert, og jeg er så glad for å vite at de faktisk forsøker. Spar Kristensen fortjener ikke negativ kritikk eller omtale, de har ikke bedt om å få gårdagens innlegg fjernet, det har jeg gjort på eget initiativ, og bedt Google også om å ta det bort.

Tusen takk – og en ekstra stor takk til Eva ved Spar Kristensen, Drammen – for at du møter verden med vennlighet 😜

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#solo #spar #sparkristensen #tilbud #kundeservice #service #kundebehandling #vennlighet #drammen

Lønner seg å si fra hva en mener om ting og tang, på godt og vondt – nå koser jeg meg solobrus 😜

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg