Pingviner – har et vakkert ytre og indre ❤

Pingviner er morsomme og fasinerende dyr synes jeg. Det er noe med dem som gjør at en bare må like dem. Det at de skiller seg veldig ut fra andre dyr. Det at de skiller seg ut fra andre fugler. Måten de går på, mange mener de ser ut som hovmestere. Noen liker dem fordi de virker menneskelige, vi kjenner oss igjen i dem, og at de pussig nok synes å trives på det kanskje mest ugjestmilde stedet på jorden.

Pingviner er tøffe og uredde fugler som går oppreist!

Pingviner er også søte og sjarmerende, pingvinkjærester kysser hverandre med nebbene, gir hverandre småsteiner i gave og leker torpedoer i vannet.

Det eneste pingvinforeldre krangler om er å få passe barna. Det er beundringsverdig i og med at det kan være veldig strevsomt. Ofte vinner far.

Det er 17 eller 18 pingvinarter og vi regner pingviner som monogame fordi de aller fleste er det, noen arter er seriemonogame.

Pingviner hekker gjerne på samme plassen hele livet i enorme kolonier. De legger ett eller to egg. Både hannen og hunnen bidrar med ruging og ungepass. Eggene eller ungene blir passet på av den ene mens den andre finner føde. De har en utrolig kjærlig omsorg for barna, ingenting er viktigere enn dem.

Pingviner kan også fungere som mindre familier, som homofile par. Selv om de er homofile, kan de ta til seg, altså adoptere pingvinbarn som trenger foreldre.

Det er mye en kan fortelle om pingviner, mye som interesserer og fasinerer, ihvertfall for min del. Jeg har enda ikke sett en pingvin på ordentlig i levende livet. Det er et av mine største ønsker. Se pingviner i levende livet, kanskje ta på en, gi han en fisk og fortelle han hvor tøffe og kule jeg synes dem er. Gjerne pingviner av forskjellige arter, siden dem er då mange og ulike.. men..

Jeg kan ikke dø uten å ha hilst på én pingvin!

Pingviner lever i Antarktis. Like fullt som dem lever i Afrika, Sør-Amerika, Australia og New Zealand i kalde havstrømmer med utspring fra nettopp Antarktis. I tillegg er det noen som lever i diverse dyreparker rundt om i verden.

Det burde jo da være en sjanse for at jeg får ønsket mitt oppfyllt…

Link: Kjærlighetspingviner!

Link: Central Park Zoo’s Gay Penguins

Link: Homofile pingviner adopterer

Link: Pingviner Wikipedia

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#pingviner #ønske #legning #homo #hetero #homofili

4 kommentarer
    1. Jeg slutter aldri å forundre meg over mennesker ignoranse og dumhet. Du tror det finnes homofile fugler? Kan det være fordi du ikke følger med på ting og kun ser det du vil se?

      Jeg kan forklare det for deg og dette er ting jeg har sett med mine egne øyne flere ganger; la oss si en flokk med tretten ender lander i en elv på våren. Det første de gjør å er finne seg en partner. Tilfedligvis så var det 6 hunner og 7 hanner som landet på elven. Etter to dager er det 6 par. 12 ender, 6 hunner, 6 hanner, 6 par. Og èn enslig hanne som ikke fant noen partner. Og nå skjer det noe utrolig; Denne anden stresser rundt og leter etter en partner men han finner ingen. Også lander en annen and på elven, en annen hanne som har nøyaktig samme problem. Så nå har vi to hanner som virrer rundt og desperat leter etter en partner. Men de finner ingen og instinktene deres er sterke, så til slutt ender de to endene opp med å henge sammen. Ikke fordi de er homo, men fordi de er naturens tapere, de har insitnkter og de gjør så godt de kan. Instinktene deres sier at de må finne noen. Og det nærmeste de kommer er å svømme rundt sammen.

      Så enkelt er det. Det finnes ingen homofile fugler, kun idiotiske mennesker som ikke forstår de enkleste ting og kun ser det de vil se. Hvis du ikke tror på historien min om endene, så har jeg alt på video. Jeg fulgte disse fulgene rundt i flere uker. Og jeg har sett det samme skje mange ganger før. Så for å understreke det nok en gang; det finnes ingen homofile fugler, kun homser som håper at alle andre skal være homser også fordi da blir det litt enklere for dem.

      1. Skulle jeg se på en film med ender fordi en idiot har fulgt to heterofile hannender for å bevise at det ikke er homofile dyr i fugle og dyreriket?? Hahaha… du er tjukk i hodet du 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg