Tusen takk folkens ❤

Igjen vil jeg takke alle som leser bloggen og kommenterer i den – det setter jeg veldig pris på da aktivitet i bloggen er veldig viktig for meg 🌹

Jeg vil også takke alle som er medlemmer i bloggens facebook-gruppe, og dermed viser støtte til bloggen min og meg 🌹

Og så vil jeg takke alle som «snikleser» bloggen min og later som ingenting. De som bare er nysgjerrige og bedriver sladder over baren på Sportspuben og andre steder. Jeg vet, jeg vet! Hadde nettopp en sjekk av IP’er, og det er helt fantastisk å se hvem som faktisk leser bloggen min. 🌹

Det er mye dumme mennesker, men det må vel til for at samfunnet skal gå rundt, lol 🌹

Takk alle sammen, uten dere kunne ikke bloggen min eksistert 🌹

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#lesere #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Det ER faktisk veldig all right å sniklese bloggen din; for å se hvordan du har det, hva du tenker og hva du opplever – du som omfavner livet med å være sosial, reise og å være med på mest mulig 🙂 Det er ikke alltid jeg har en passende kommentar til deg, men jeg liker å følge med på hvordan du har det – fordi jeg er glad i deg <3

    2. Hanne: Jeg føler ikke at du er en snikleser. Kanskje jeg skulle brukt et annet ord…??! De jeg tenker på er feks «venner» som le(ser) at jeg er i en periode hvor jeg trenger folk rundt meg, men som ikke sier et ord, later om de ikke har sett hva jeg har skrevet.. når jeg hadde utstilling, ble operert etc.. og så har man de som ikke har et ord å sette i kommentarfeltet, men likevel skal diskutere bloggen ute på byen, noe jeg IKKE er interessert i! Og sist, men ikke minst så har vi de som snakker drit om meg, ikke liker meg, men likevel så er de sååååå engasjert i hva jeg skriver i bloggen min. Jeg nevnte blant annet de ansatte på sportspuben..

    3. Sniklesing er riktig ord hvis det er slik at folk aldri kommer med noen annen form for respons enn å snakke dritt på byen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg