Marhaba Bikom – En liten tanke.

For noen år tilbake siden dro min mamma, stefar, snuppen min og jeg på ferie til Tunisia, som har en befolkning med over 99% muslimer.

Mamma fylte 60 år og ville unngå en stor feiring, så vi fant en billig reise vekk.

Ved ankomst på hotellet i Tunisia lå en perm med informasjon til turistene. Blant annet en side med et moralistisk dikt om å komme til et nytt sted, det lød slik:

«Når vi reiser til et annet land,

skal vi tenke på at det ikke er

gjort for vår bekvemlighet.

Det har blitt formet gjennom årtusener

for å livnære sin egen befolkning

etter hvordan de lever, og for at de

skal ha det bra.

Når vi reiser og kommer til nye

plasser må vi ta av oss vår hjemme-

uniform, gi slipp på vår vante

oppførsel og våre krav, og oppføre

oss som de gjester vi er i et fremmed land.

De fascinerende omgivelsene

gir oss ny kraft, vi utvider vår horisont

og vi lærer oss kanskje noe nytt om livet.»

Helt greit for meg å forholde meg til dette tenkte jeg, noe vi også gjorde, men jeg tenkte også at dette burde da faen folk fra andre land enn Norge lese og respektere når DE kommer til Norge.

Personlig opplever jeg økende problemstillinger i Norge fordi muslimer mener det ikke er bra nok her.

Grunnskolen som er ved rett ved her jeg bor bruker kun halal-mat i matfagene. «De som spiser svin er svin» er mantraet. Nasse Nøff forbudt i barnehager. I Oslo er det 45 lokaler og bygninger som brukes som moskéer. Æresdrap på ung jente i Lier. Knivstikking i Asker. Voldtekt i ankomsten på Gardermoen. Innbruddsbande i Drammen. En skole i Stavanger var på nippet til å sende ut krysslister for hvordan julesanger barna skal få synge i julen.

Dette er det jeg kom på akkurat nå, og det er bare en minimal prosent av hva som skjer i disse dager nå i slutten av 2017.

Ingenting i Norge er bra nok, bare spør Sumaya Jirde og Fahad Ullah Qureshi som stadig kritiserer det norske folk og landet vårt.

Vi er vantro syndere.

Rett ved her jeg bor er det flere såkalte utenlandske kafeer hvor jeg opplever å få nedsettende tilrop når jeg går forbi, fordi jeg er homofil.

Våre lover, regler, våre verdier, vår kultur og hva vi mener her er ikke greit ifølge disse menneskene. Og det får vi høre hele tiden av våre nye landsmenn som tydelig ikke ønsker å integreres her, men heller overta Norge og gjøre det til sitt land.

Siden 2012 har har cirka 80.000 fått opphold i Norge som flyktning eller familieinnvandring til en flyktning. Og samtidig sitter noen i SSB og jukser med tall.

Nye tall viser at i år 2100 vil cirka en tredjedel av Norge bestå av innvandrere fra Asia og Afrika.

Mens norske kvinner føder et snitt på 1,7 barn, føder muslimske kvinner i snitt 4,7 barn.

Vi har lov å bli oppgitte!!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#tunisia #muslimer #islamister #islam #ideologi #samfunnsproblem #innvandrere #integrering #norge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg