Har fått ‘kunsten’ min hjem.

I dag har jeg vært på malekurs. Og når jeg var ferdig fikk jeg med meg hjem bildene som jeg har malt og som jeg hadde på utstilling i forrige uke i forbindelse med ‘verdensdagen for psykisk helse’.

Det var moro å stille ut bildene, som altså er mine fem første malerier. Jeg har fått veldig gode tilbakemeldinger. Og det er jeg veldig fornøyd med.

Jeg ønsket ikke å selge bildene da jeg ble veldig knyttet til dem. Det må jeg lære meg å ikke bli. Så disse første bildene er nå tatt hjem og hengt opp på soverommet vårt. Men fremover nå skal jeg ikke bli knyttet til bildene mine.

Jeg skal stille ut bilder neste år også, og da skal jeg legge bildene som jeg lager fremover nå – for salg. Det er et år til, men avgjørelsen er tatt, jeg skal altså bruke atelieret på Energihuset i hvertfall et år til.

Håper å se dere på den utstillingen 😉

Nå er snuppen min kommet hjem, vi har spist middag og jeg venter spent på om han skal ta seg en middagslur, eller holder seg våken til han skal legge seg for natta. Bare lurer på om han har noen reaksjon på bildene mine. Han har ikke sett dem før, og jeg håper jo selvsagt at han liker dem.

Kan ikke være moro å sove på et rom fylt med bilder man ikke liker, hahahaha 😜

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#maling #male #malerier #malekurs #atelier #verdensdagforpsykiskhelse #psykiskhelse #energihuset #unionscenedrammen #energihusetdrammen #drammen #utstilling #unionscene #minebilder #minemalerier #kunstutstilling #kunst

4 kommentarer
    1. Så flotte de ble da , jammen er du flink ! Disse var jo super bra ! Stolt av deg ! Stå på ,du har talent for dette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg