RebelHeart gave fra venner ❤

First text in norwgian, second text in english 😉

I anledning min 40 års dag hadde noen venner gått sammen og bestilt en gave til meg fra Amerika. Fire bilder av Madonna, som er samleobjekter og finnes i kun 500 eksemplarer. Jeg vet jeg har fortalt dette før, men jeg synes bare det er så kult.

I det hele tatt å ta sjansen på å bestille noe langveis fra med tanke på leveringstid. Noen ganger tar slike ting ikke bare uker, men måneder.

En annen ting er at ingen er så interessert i Madonna at de vet hva jeg faktisk har i samlingen min. Jeg kunne faktisk hatt disse bildene, for min Madonna samling er ikke liten.

Heldigvis hadde jeg ikke disse bildene. De er helt fantastiske. Bildene er fra en photoshoot i forbindelse med Madonnas 13ende studioalbum ”RebelHeart’. Jeg har fått nummer 267 av de 500. Og jeg ELSKER dem. Fargene er helt rå!!

Det jeg ville fortelle med dette innlegget er at siden jeg fikk bildene for to uker siden har jeg lett etter rammer til dem. Fire stk 50×50 rammer med glass. Jeg har vært innom sååå mange plasser her i Drammen, og jeg har googlet og googlet. Til slitt fikk jeg en link av søte Hanna borti gata her, og jeg fikk bestilt rammer. Jeg fikk dem nå på fredag, og i går hengte jeg dem opp!!

Bildene henger i en del av stuen der jeg ikke ser dem fra sofaen, så derfor må jeg reise meg aot bare for å gå bort å se på dem. Jeg blir så glad av å se på dem!!

Tusen takk Hanne og co for dette!!

Jeg elsker disse bildene, og dem er ekstra spesielle siden jeg har fått dem fra en slik fantastisk gjeng!

Løvv U all!!! <3

………………………………………………………

On the occasion of my 40th birthday, some friends got together and ordered a gift for me from America. Four pictures of Madonna, which are collectibles and can be found in only 500 copies. I know I’ve told this before, but I just think it’s so cool.

At all, taking the chance to order something far away from here.. Sometimes such things take not only weeks but months. What if it didn’t get here in time?! lol

Another thing is that nobody is so interested in Madonna that they know what I actually have in my collection. I could actually have these pictures, because my Madonna collection is not small. Not small at all!

Fortunately, I did not have these pictures. They are absolutely amazing. The photos are from a photoshoot in connection with Madonna’s 13th studio album ‘RebelHeart’. I’ve got number 267 of the 500. And I LOVE them. The colors are absolutely raw !!

What I would like to say with this post is that since I got the photos two weeks ago I’ve been looking for frames for them. Four pcs 50×50 frames with glass. I have been through so many places here in Drammen, and I have googled and googled. At last, I got a link from sweet Hanna down the street from me and I got to order the frames. They arrived here on Friday, and yesterday I hung them up !!

The pictures is on a wall in a part of the living room where I do not see them from the couch, so that’s why I sometimes have to get up from the couch just to go see them. I’m so fond of looking at them, it makes me really happy!!!

Thank you very much Hanne and co for this !!

I love theese pictures, and they are extra special since I’ve gotten them from such an amazing gang!

Løvv U ALL !!! <3

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bursdag #bursdagsfeiring #bursdagsgave #40år #40årslag #venner #madonnabilder #gave #madonnarebelheart #madonnasamleobjekt #madonnasamleobjekter #madonna #glede #lykke #rebelheart #lykkelig

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg