Fjordparken for første gang.

Det er noen år siden jeg sa til snuppen min en gang vi var på andre siden av elva, ved foten av Holmenbrua: “Der har vi aldri gått før, skal vi gå der?!”

Jeg husker bare at han mumlet et eller annet om at ‘det er vel ingenting bortover der’. Noe som betydde nei, han var ikke villig til å ta den turen.

Snuppen min har alltid vært flink å gå turer, i tillegg til at han går både til og fra jobb. Siste halve året har han gått enda mer, og tatt av seg 16 kg.

Nylig gikk han den veien jeg spurte om for flere år siden. Og han har skrytt av hvor fint der er, og spurt flere ganger om jeg vil gå turen sammen med han.

Jeg har andre rutiner, og har tatt av meg 18 kg. Men i dag ble jeg med han på turen. Jeg snakker om Fjordparken, forbi CC Senter og bortover Brakerøya.

Jentene våre ble også med på turen. Det er kjedelig å gå over Strømsø/Holmenbrua. Men så snart vi svingte inn på stien i Fjordparken var det bare flott.

Jeg kan ikke gjenspeile på bildene mine hvor flott det var, men jeg skal ta flere turer under blå himmel og sol. Da tenker jeg at de som ser bildene får en liten anelse hvor flott der er. Men tro meg, der er fint uansett.

11 år i Drammen, og enda er det mye igjen å utforske. Fantastisk by!

I dag var det ganske idyllisk. Det var bare meg og min lille familie i parken. Utenom en jogger som forsvant like fort som han kom, en hyggelig dame med en jakthund på 15 uker, to svaner og mellom 50 og 100 ender.

Turen vår ble på 8,5 km ifølge FitBit charge 2, så det synes jeg er en veldig bra tur. Og som sagt, det blir flere turer i Fjordparken.

Kanskje vi sees?? 😜

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#tur #holmenbrua #strømsøbru #minlillefamilie #ella #ariel #ellamadonna #arielmadonna #fjordparken #cc #brakerøya #mylittlefamily #drammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg