La ikke alder være et hinder for å ha det godt!

Det var en aften for en tid siden så satt snuppen min og jeg her hjemme hos oss og spilte kort sammen med et vennepar som var på besøk. Et heterofilt par, må sies, hvorfor vet jeg ikke. Har vel med det at når noen er homofile så må alltid det nevnes. Så nå er det vel på tide å understreke det når noen er heterofile. Ikke at det er noe galt i å være heterofile da. Ikke noe galt i å være hetero. Neida.

Anyway..

Etter en stund ble hun jenta i paret lei av å spille kort og foreslo at vi heller kunne snakke, bare snakke med hverandre. Vi tre andre bare kikket på hverandre og tenkte “snakke?”. “Hva skal vi snakke om da”, spurte snuppen min? Så svarte hun: “jo, for eksempel, hvor mange har dere hatt sex med på en gang?” Vi ble litt satt ut av spørsmålet, det er jo ikke slik at det paret som var på besøk var noen som vi hadde kjent i årevis. Noen som vi var veldig fortrolige med. Tvert imot, vi har kanskje kjent dem et år, max, og de var hyggelige nok, men.. Som sagt vi ble noe satt ut, men jeg tenkte at jeg som skriver om alt i livet mitt her i bloggen kan vel svare på et slikt spørsmål fra ei ung venninne. Så da svarte jeg som sant var, hun var tilfreds med svaret, og slik slapp de andre å svare på akkurat det. Så fortsatte hun faktisk, og neste spørsmål var om hvor gammel den eldste personen vi, hver og en av oss, hadde hatt sex med var.

Hva de andre svarte er likegyldig i denne sammenhengen, men jeg husker at jeg svarte at det var «Per». Han traff jeg på utestedet «Sjokoladekoppen» i 2005. Vi var innom London Pub en tur før vi dro til han. Jeg husker han så utrolig godt, fordi han da var 53 år, men jeg trodde han var en hel del yngre. Han var så fin og flott i huden, ingen rynker og gyllenbrun. Han var lett å komme overens med, ung i sinnet. Han var også ung i kroppen, altså han var sporty nok til å sykle fra London pub og helt opp til Sinsen der han bodde, med meg på stanga, etter noen øl. Han var også utrolig god i senga, vi klaffet utrolig bra sammen der. Det var faktisk så mye bra med den mannen at jeg begynte faktisk å få sterke følelser for han. Men så var det slik at han hadde en sønn som var eldre enn meg, og det var hovedårsaken til at han ikke ville ha noe fast forhold til meg.

Når jeg tenkte etterpå hva jeg hadde fortalt, altså hvor gammel den eldste jeg hadde hatt sex med, så kom jeg på at det var feil. Per var 53 da jeg hadde sex med han, og det var rett før jeg fylte 28. Jeg kom plutselig på at da jeg var nærmere 29 hadde jeg sex med «Arne» som da var 55. Han var også en hyggelig mann, men han kunne man se hvor gammel han var, og han var like gammel til sinns. Han drev en sex-klubb, var veldig «open-minded» og frigjort, men langtfra så bra som Per. Det var derfor jeg husket Per først da hun venninnen stilte spørsmålet. Det var ikke alt som funket like bra med «Arne», det ble derfor et passiv-aktivt forhold der han var kun passiv og jeg aktiv.

Rart å tenke på at i dag er «Per» 65 år og «Arne» 67 år. Men moralen bak historien er at alder har ingen betydning så lenge det er frivillig, kjemien er der, og begge parter er gammel nok og modne nok. Det gjelder både sex og kjærlighet. «Per» er 25 år eldre enn meg, og «Arne» er 27 år eldre enn meg. So what??!!! Som mange vet så var jeg gift med en som heter Jack-Ivar, han er 9 år eldre enn meg, og i dag har jeg vært snart 10,5 år sammen med snuppen min som er 3 år eldre enn meg.

Sånn er livet, la aldri alder være et hinder for å ha det godt!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#hetero #homo #heterofil #homofil #heterofile #homofile #skeive #streite #legning #sex #bunnytrash #blogg #blogging #bunnytrashblogg #alder #aldersforskjell #frivilligsex #sjokoladekoppen #londonpub #godsex #aktiv #passiv #sexklubb #kjærlighet

2 kommentarer
    1. Helt enig,har selv opplevd å være i en alder forskjells kinky situasjon med alder på randen av tanken på, hva skjer nå?
      og jeg var da i et forhold men det at jeg var opptatt var i dens tid ikke betydelig for han som var på sjekkern,han fikk feilinformasjon om min status..men i prinsippet har ikke alder noe stor betydning!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg