Nå ser jeg virkelig fram til FERIE!!

Nå er det rett før jeg begynner å telle ned dager. Ferien ble bestilt for en stund siden, og turen går til et sted jeg aldri har vært før (jeg har vært i det landet før da), ingen av oss har vært der før.

Det har seg nemlig slik at i år blir det en liten familieferie. Snuppen min og jeg skal reise sammen med mamman min og samboeren hennes.

Jeg har ingen ord for hvor mye jeg gleder meg!!

Noen som ser hvor det er vi skal? 😉

God Natt alle sammen :-*

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ferie #familie #familieferie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg