Tusen takk – wow, denne er amazing!!

Jeg bare elsker å skryte av mine lesere, Bunny har verdens beste lesere, dritkule folk – og klart jeg kan skryte når det er sant. Igjen har jeg slik en «utavmegsjælopplevelse» hvor jeg er fra meg i glede på grunn av en leser.

Dere husker oljemaleriene «Bunny Originals» som jeg malte 15 av som jeg utfordret lesere til å bestille hos meg uten å ha noen anelse om motivene. De fikk velge en farge, thats it, resten var ment å bli en overraskelse.

En av disse, Helen, bestilte to slike bilder av meg. Jeg vet, Helen sier ikke dere mye, og det hele kan være forvirrende, fordi jeg har kontakt nå med tre lesere som heter Helene, og tre som heter Helen, haha.. og det er sikkert flere som jeg ikke vet om. Tenke seg til, litt over 11 000 forskjellige mennesker svinger innom Bunny i løpet av en uke.. folk jeg ikke vet hvem er hilser på meg i gatene og på konserter. Jeg er ikke kjendis engang, bare Bunny.

Anyways, Helen som jeg skriver om er samme Helen som sendte meg DETTE BILDET for ikke så lenge siden, og jeg ble helt fra meg av hva jeg gikk se. Der hadde hun hengt opp bildene fra meg sammen med «Blue longing Bird» malt av en kunstner som jeg beundrer og er stor fan av, nemlig Tor Rafael Raael. Jeg ble jo, som en hør og bør, helt satt ut. Hvilken ære at noen plasserer ens bilder der oppe sammen med Raael!

Da Helen fikk med seg min reaksjon på dette besvarte hun det med å sende meg boken «Jeg bygget min båt i skumringen» av Tor Rafael Raael. Boken kom i dag og jeg har bladd og bladd i den. Her er det så mye flotte bilder Raael har laget, sitater, dikt, skildringer, nakenbilder og han og i det hele tatt. Fotograf Per Heimly. I løøøøv it!! Dette er en førsteutgave som ser ut som om den har kommet rett fra trykkeriet nå 11 år etter!

Fra før har jeg Raaels bok «100 fabelaktige dyr og én snylteagurk» som er en mindre bok der Raael viser fram sin meget spesielle humor. Denne boken jeg mottok i dag fra Helen viser noe helt annet, denne kan jeg sitte og glane i lenge. Har sett gjennom hele to ganger i dag. Nei, jeg gir meg over Helen, tusen takk, dette var en fantastisk gave å få, og den kommer til å bli ivaretatt som en kattunge. Og takk for koselig brev – mange bunnyklemmer til deg. Og takk til alle der ute som leser Bunny 🐰

«Hvil i fred Tor Rafael Raael»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#torrafaelraael #bok #blogg #bunnytrash #bunny

14 kommentarer

Siste innlegg