Ubeskrivelig absurd, nesten målløs, for en ære!!!

Jeg ble helt satt ut jeg.. fikk tilsendt bilde fra en av leserne som kjøpte to av mine femten Bunny Originals oljemalerier. Og så sender hun meg dette bildet! Øynene mine sperret opp!! Det er altså så hinsides absurd, og hvilken ære!!

Ser dere dette folkens??!!

Bildene mine henger der oppe sammen med..

Mannen som har laget dét bildet er en konge innen kunst. Jeg har skrevet om han maaange ganger og lagt ut bildene hans her. Han brukte også å droppe innom bloggen min, og delte noen ganger innleggene mine. Jeg har en av hans bøker og vært på utstillinger. Jeg er stoooor fan, og så sender noen meg dette!! Jeg blir så ydmyk og rørt faktisk.

Blå lengsesfugl heter bildet.. Blue longing bird.. og hvor tilfeldig er dette?? Akkurat dét bildet er vel det ene bildet jeg har delt flest ganger her på bloggen.

Jeg måtte bemerke dette til Helen.. hun som sendte meg dette. Da viser det seg at hun brukte ramme inn bildene hans for han. Hvor liten er verden?

Nei du og du, hvilken ære. Det er så fantastisk dette livet, så forunderlig og merkverdig. Og denne bloggen min, Bunny, alle disse utrolig fantastiske menneskene som kommer innom livet mitt og beriker det på sådan måte. Æsj… jeg tror ikke noen skjønner hvor stort dette er, jeg er så rørt.

Tusen takk Helen og alle dere som besøker bloggen, jeg har ikke ord på gleden. Ha en nydelig kveld alle sammen, ja til livet!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blålengselsfugl #bluelongingbird #bunnyoriginals #blogg #bunnytrash #bunny

18 kommentarer

Siste innlegg