NÅ skal vi ha det gøy folkens!!


Hahaha.. det er utrolig moro hva man finner ut når man trykker litt rundt i sosiale media og da spesielt på bloggen. Jeg blir søkkimponert hva andre vet og KAN, og hva de viser meg som går an!! Hva man lærer!! Så nå kjære nettroll og insekter, nå utfordrer jeg dere, klikk alt hva dere kan på bloggen min, prøv å irritere meg, klikk på innleggene mine, bare klikk, klikk og klikk!! Og kommenter gjerne, kom med så mange utidige og kvalme kommentarer som dere måtte klare å koke i hop i den suppa dere har mellom ørene!!

Anyways, nydelig dag i dag som bare har flydd avgårde. Det er ganske spinnvilt hva sol og temperatur gjør med en. Dagen har ikke inneholdt noe spennende, men likevel har jeg vært helt euforisk, masse deilige følelser av velvære. Det er veldig rart fordi..

Mesteparten av dagen har gått til klesvask, flere timer opp og ned trappene her. Vasket sengetøy, undertøy, hvit vask, kulørt vask og selvfølgelig.. alt det svarte!! Haha.. og jeg har gått turer med jentene, ja de deilige fine jentene mine. Og medisiner, yngste på smertestillende og begge har fått flått-tabletter i dag. Ariel må ha ørevask morgen og kveld, samt dråper på øyet morgen, ettermiddag og kveld. To forskjellige sorter dråper alle gangene. Jada, men hun blir jo hoppende glad hver gang, for hun vet hun får godbit etterpå. Flinke godjenta.


Vært på senteret i dag også, kjøpt poteter. Fant ut at til kveldsmiddagen blir det fiskegrateng og bacon, og da må vi ha poteter til. Og så kjøpte jeg rødbeter, så skal jeg spise det fremover til jeg får laget meg rødbetersaft som medblogger Vibbedille skriver om HER. Så nå skal jeg teste ut å være på «rødbeterkjør». Hvorfor ikke, jeg har vært på så mange forskjellige rare kjør her i livet, så hvorfor ikke rødbeter?!

Anyways, i morgen har jeg planer. Da får Drammen besøk på Strømsø Torg, så det tenkte jeg å få med meg. Og så skal jeg på en åpning etterpå. Det blir digg!! Riktig god kveld alle sammen, takk for titten, ta gjerne titten innom i morgen igjen, alltid velkommen, morgen, ettermiddag og kveld. Og dere nettroll og insekter, tar dere utfordringen? Klikk, klikk, klikk, og kommenter gjerne: mange kommentarer takk!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#hverdagsliv #klikk #blogg #bunnytrash #bunny

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg