Middag, frokost, kvelds, blogg, bok og NetFlix.

Jeg begynner med dagens middag, for den husket jeg å ta bilde av, begynner å bli flinkere til det nå når jeg har innsett hvor viktig det er her i «bloggsfæren».

Dette er da løvbiff med stekt paprika, luftfritert søtpotetchips og grønnpeppersaus. I dag som i går manglet jeg stekt sopp, men men.. prøver å holde meg mest mulig unna butikkene. Når jeg går inn på en butikk og skal ha bare én ting, så kan jeg plutselig ha brukt 300 kroner. Så hittil denne uka har jeg ikke vært i noen dagligvarebutikk. Godt sparetips, unngå butikker!! Haha..

Tilbake til middagen, løvbiffene krydres med litt pepper, og enda mindre salt. Det er flere som bruker grillkrydder og spør meg hvorfor det smaker bedre hos meg, kanskje er det fordi grillkrydder passer bedre til grillmat? Anyways, jeg bruker også svensk pommes frites-krydder på potetchipsen. Og jeg synes grønnpeppersaus er bedre enn vanlig peppersaus. Har man flere sorter pepper desto bedre. Hørt om «fempeppersaus»?

Ja det var middagen, frokosten tok jeg ikke bilde av, det var luftfriterte rundstykker med krydderost fra Tine, eggerøre, røykalaks og Beluga. Kveldsmaten ble innbakt minipizza. Yupp, vi har masse god mat her! Minner om at på Facebook har de en egen temagruppe for folk som liker å dele middagsmaten sin. Link: Vis meg din middag.

Her er forresten gårdagens middag!

Ellers i dag mellom måltidene så har jeg luftet jentene og kost masse med dem, bedrevet blogging, lest litt i boken jeg holder på med nå, vasket klær, og vips så er det kveld. Vasket kopper også forresten.. nå skal jeg forsette med en serie på NetFlix.

Tidligere innlegg i dag: «Retten til å bli glemt», «Hva kvinner i Norge ønsker», «Mann dømt til fengsel for å ha forsvart seg» og «Dagens Bunny Lotto-Flax». Har du lest noen av dem? Jeg har fått gode tilbakemeldinger på samtlige.

Mer i morgen! Ha en fortsatt fin kveld, en god natt, og drøm skikkelig ufint når den tid kommer 😜

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#hverdagsliv #mat #bunnytrash #bunny

8 kommentarer

Siste innlegg