Hjemmelagede laksekaker med pasta i ostesaus!

Da nylig vår alles kjære superkokk Tom som fører bloggen «Tomsmatprat» plutselig ble det nye hotte navnet på blogg etter å ha begynt å dele historier fra livet han har levd og reposte fantastiske oppskrifter, så har jeg merket meg at stadig flere poster matinnlegg på blogg. Nå er liksom stort sett alle blitt delvis matbloggere. Og det har vært mye suppe, suppe er kompliserte greier. Så da er det viktig å ta bilde av suppene sine og dele. Da blir det masse bra blogginnlegg. Sluuuurp!!

Jeg kastet meg med på «trenden» jeg også og leverte et innlegg med en enkel hjemmelaget levergryte og mos, som kontrast til all suppa. Og i dag ser dere bilder av hjemmelagede laksekaker med pasta i ostesaus. Og jeg deler fordi det er snuppen min som har laget dette, fra bunn, og det var kjempegodt. Snadder faktisk, og jeg blir stolt av han når han stepper ut av komfortsonen og gjør nye ting.

Jeg selv er jo utdannet kokk, og heldigvis er det en utdannelse som er verdt noe selv om jeg endte som ufør. For det å lage mat er en del av meg, jeg har fra tidlige barneår likt å lage mat, og å eksperimentere på kjøkkenet. Så ja, i all hovedsak er det jeg som lager middager her på berget. Men jeg elsker at snuppen min engasjerer seg mer og mer i dette, og faktisk får til. Altså jeg kunne endt opp med en som faktisk ikke kan koke poteter engang. Yupp, det finnes slike mannfolk, mange faktisk, det er ganske hårreisende.

Herlig konsistens og smak.

Fra det ene til det andre. Her om dagen postet «Tomsmatprat» et innlegg om å ha ligget som nummer 1 på Topplisten i 2 uker. Så vips, i dag kom «Kokkejævel» tilbake på blogg. Som Sophie Elise lanserer podcast etter narkorusrehabilitering. Etter et minnerikt farvel til oss andre bloggere og etter å ha bedt blogg.no om å fjerne han fra den berømte Topplisten.

Vi har jo forventet denne «tilbakekomsten», den kom raskere enn forventet, altså «Kokkejævel» forsvant jo egentlig aldri, han har saumfart hele plattformen, inkludert kommentarfeltene med lykter og lys, sett og fått med seg mer en forfatterne selv. Men velkommen til deg «Kokkejævel», virkelig moro å se deg her igjen utenom kommentarfeltene. Ingenting er som suppe laget av selveste HKH 😜👍🏾

Det var det om kokker, supper, mat og søl fra meg for denne gang. Den sjangeren er ikke for meg, som nevnt tidligere i dag så er det kåringer av ‘Ukens blogger’, ‘Bunnys Lotto-Flax’ og ‘Bunnys Julekalender’ som står på agendaen her. Så følg med videre folkens, plattformens beste alternative blogg har mye gøy på gang i tillegg til ‘Krim fra virkeligheten’, politikk og samfunnskritikk 😁

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#mat #kokkelering #laks #laksekaker #ostesaus #pasta #suppe #bunny #bunnytrash

7 kommentarer
    1. Ja, er det ikke veldig mange som skriver om mat. Jeg har selv et innlegg om suppe i dag (hehe… 😛 ) Men til mitt “forsvar” så handler det om rester og hva vi kan bruke suppen til etterpå. 😉
      Veldig spent på “ukens blogger”, gleder meg til det altså. Og må hilse til snuppen din og si at de hjemmelagede laksekakene ser veldig gode ut! 😀

      1. Ante meg… har ikke kommet meg i blogglesingen enda. Var liksom så mye på gang her i dag, og jeg liker jo best å ligge på sofaen på søndager 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg