Håper dere ikke svikter meg.

Jeg har enda ikke fått følelsen av helg, den kommer helt sikkert i morgen når vi fyller snacks-skålene, kutter opp spekemat, lager chillidip og sådanne ting. Når vi får besøk, fyrer i gang musikk og har noe godt i glassene, da tenker jeg det blir helgestemning. Gleder meg! Hehe..

Snakker om musikk, i dag har jeg hørt på mange «eldgamle» klassikere som Laura Braningans «Gloria», Irene Caras «What a feeling», Berlin med «Take my breath away», Kim Wilde med «You Keep me hanging on», Survivor med «Eye of the Tiger» og «Nothings gonna stop us now» av Starship. Ja dere skjønner. Virkelig vært helt retro i dag!

Ellers er det ikke så mye spennende å meddele folket som gir noen mening. Fikk kjempehyggelig post fra medblogger «Utifriluft» i dag, gleder meg til å nyte innholdet. Jeg har gjort unna noe papirarbeid som jeg har fått sendt avgårde til rette instans. Puslet og ryddet bare litt i leiligheten her. Gått en fin tur med jentene, fin for dem da, jeg var ikke like fornøyd. Det er helt klar speilholke her. Jentene tok noen piruetter dem også, men dem synes visst det er gøy i motsetning til meg. Så nei, i morgen har snuppen helt fri fra jobb. Han får ta piruetter da, jeg er ikke laget for denslags.

Jeg har skrevet og postet fire blogginnlegg, men det hadde kanskje holdt med kun ett, for i dag er det så dødt på bloggen her at den faller som en murstein. Såvidt noen har vært innom og sagt «hei». Altså første innlegg «Influencere og kroppspress» sier vel seg selv hva det handler om, men jeg fikk liksom ikke noe særlig med tilbakemeldinger eller feedback. Trodde kanskje dette skulle engasjere litt, særlig med tanke på at jeg har en del lesere som har både barn og barnebarn. Hmm.. Det andre innlegget «Livet på godt og vondt» handler om nettopp det, på godt og vondt for meg, i dag, i den store verden og her hjemme. Tredje innlegg «Ekstatisk» handler om noe helt superdupert som har skjedd i dag som gjorde meg supersuperglad, og som enda gjør meg superduperglad når jeg tenker på det. Og det fjerde innlegget «Mammapåtronen» handler om Vivian Brosvik, min kjære medblogger som mange kjenner som «Mammapåhjul».

Det var liksom det, fine innlegg synes jeg, men altså lite aktivitet. Sånn sett har denne bunnyen følt seg litt ensom. Ser fram til mer aktivitet på bloggen, håper ikke dere svikter meg, jeg setter jo veldig pris på dere, bloggen og leserne her betyr mye for meg, håper folk skjønner det 🥰

Lik og del tenkte jeg, så skrev jeg det!

Nå skal jeg lage kveldsmiddag til snuppen min kommer, ikke noe spennende der heller, sånn egentlig, men godt innimellom. Det blir stekte nudler med biffsnadder, sosisser og cheese fingers.

Tina Turners «We don’t need another hero» begynte å spille nettopp nå. En favoritt gjennom tidene, en veldig bra låt fra en kul film «Mad Max 3» slenger inn musikkvideoen under her 👇🏾 så kan dere lytte til en bra låt og se klipp fra filmen.

Ha en riktig fin helg 🌹

Hvis dere liker bloggen min så følg meg gjerne i gruppene mine på Facebook og MeWe. Beste alternative bloggen i Norge!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fredag #helg #bunny #bunnytrash

17 kommentarer
    1. tina turner har veldig mange bra låter 🙂

      Jeg har ikke fått med meg så mye i dag… joda en del har jeg fått med meg men ikke mye 🙂
      Ble så sliten av fjellturen jeg og hunden bega oss ut på.. og tenkte jeg skulle dra til C og overraske da han kommer hjem fra jobbreise sent i kveld/natt… og da jeg svingte inn hos ham, kunne jeg ikke svinge inn allikevel – pga gedigne brøytekanter og null måking… sååå nå er kroppen klar for køya her snart – så kommer han med fly etter hvert…Til nymåka innkjørsel! jepsipepsi tror han må anskaffe snøfreser til neste vinter :-/

      God fredag og helg til deg 🙂

    2. Neida, Bunny 😊. Dagen i dag ble tilbrakt ved havet, i strålende sol sammen med ei venninne. Var så godt å få tømt hodet etter gårsdagens nyhetsbilde.

      Håper dere får en fin helg med godt selskap! Jeg tar nok en ny avstikker ut i naturen 🙂

    3. Hei 😊.
      Har “jobbehelg” denne helga. Dvs. me har vår gode venn på besøk. Då han har litt utfordringar, verte der ikkje så mykje tid på dagtid, til å vera på nettet.
      Nå har eg derimot fått gått igjennom innlegga dine, + nokre hjå mammapåhjul.
      Ord verte så alt for små der, og kjendslene riv i kroppen. I dag var det eine innlegget hennar ekstra sterkt, og kjensla av avmakt kom over meg. Og med den kjem sinne over urettferda.
      Får vel prøve å sove litt, slik at eg er fit for fight i morgon 😊
      Du får ha god natt 😴, og god helg 😊

    4. Hei igjen 😊🌹🌺
      Eg prøver meg igjen og håper at kommentaren ikke blir stoppet denne gangen og 👍
      Eg svikter deg ikke,men det er den der forbaska sperren «bad request» som stopper kommentarene mine hver gang eg prøver.Eg skriver lange kommentarer til deg og så får du dem ikke 😡
      Krysser fingrene no…..
      Hilsen synskepeggy.

      1. Tror det er veldig mange som får ‘bad request’, men heldigvis så er det ikke bare meg, har oppdaget at dette gjelder hele plattformen, det er bare det at de fleste bloggerne er ikke blitt bevisste om dette.. jeg begynte nesten å tro at noen prøver å sabotere meg, det er jo ikke ukjent, jeg har jo denne «Bien» som «stalker» meg og har gjort flere forsøk på å sabotere. Dog er ikke hun av den type intelligent som kan medføre ‘bad request’. Nei, det er mye rart med blogg.no for tiden, og det er det enda. Men det heter seg at går du på blogger via Facebook blir det sjeldnere ‘bad request’ når du skal kommentere.

    5. Vi/jeg er her, men jeg har ikke vært så mye inne på blogger nå. Litt mye å holde på med, men har vært innom det, men det ble for mye å lese for meg disse dagene, så jeg har tenkt å gjøre det når jeg har bedre tid, og bedre hode 😉 God helg! <3

    6. Håper helgefølelsen kommer snikende sammen med snacks og drinker. Koselig🥰

      Jeg har vært litt fraværende på kommentering i det siste tror jeg, men svikter deg aldri❤

      1. Den kommer snikende, leiligheta er fiksa, og balkongen også. Nå nyter jeg en kaffebaileys før jeg skal fikse meg selv, veldig glad for st du er her forresten 🥰 klem

    7. Fint med litt retromusikk da. Dumt med glatt veier. Stille er det i bloggverdene for tiden. Husk at det er vinterferie både den uka som har vært, og for andre den neste. Slapp av, du er ikke alene, vi ser deg selv om vi ikke skriver kommentarer også da. Nyt helga!

      1. Kommentarer er det morsomste med blogg, ha dialog og lære om andres perspektiver i forskjellige saker, hva som får folk til å tikke osv. Nå er det drinkers på balkongen – nyt helga du oxo 😜👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg