Gratulerer alle engler i hverdagsklær!

Før dagen er omme så føler jeg det er på sin plass å gratulere alle mammaer der ute med dagen. Alle mammaer som er virkelige mammaer om dere skjønner hva jeg mener.

En mamma gir uendelig av sin kjærlighet og omsorg uten å kreve noe tilbake. Synonymt med mor, mamsen, mutter’n, moder’n og engel i hverdagsklær. Kjennetegnes som en trygg og kjærlig person, som kan få superkrefter for å beskytte sitt barn. En høyt elsket person man av og til tar litt for gitt, haha.. det er en mamma! Jeg har en slik en ❤️

Så igjen, gratulerer med dagen mammaer!!

Med det sagt så tenker jeg å oppsummere dagen. Jeg stod opp i morges, det første jeg gjorde var å rydde her, så tok jeg oppvasken etter feiringen og festlighetene her i går kveld/natt. Dette kan dere lese litt om i dagens første blogginnlegg HER!

Før jeg inntok min tradisjonelle søndagsposisjon i sofaen her så var det først en deilig brunsj sammen med snuppen min, og deretter den obligatoriske tassimo-kaffen min på balkongen sammen med en sigarett. Så kastet jeg meg på en utfordring som brakte fram noen minner. Utfordringen og minnene kan dere lese om HER!

Snuppen min dro så avsted til jobben sin, han har kveldsvakt i dag og er hjemme litt over 23 og da skal vi spise kveldsmiddag. Det blir luftfriterte Crispy Pops, kjøttbullar og rotmosgrateng. Inntil den tid prøver jeg å holde søndagstradisjonen tro med å holde meg mest mulig på sofaen. Jentene mine liker også det, så her har vi koset masse. Så med det postet jeg et blogginnlegg med flere bilder av jentene. De er så nydelige gode hjertevarmere, og jeg er veldig stolt av dem. I det samme innlegget skrev jeg litt om blogg, blogger, bloggere og blogging. Det innlegget kan dere lese HER!

Før jeg tok en luftetur med jentene (må jo det, selv om det er sofasøndag) så måtte jeg, etter å ha lest masse kritikk på sosiale media, skrive min mening om Valentines Day. Alle hjerters dag! Dette innlegget anser jeg som dagens viktigste, og om dere ikke har lest det, så synes jeg virkelig dere bør gjøre det nå. Og det kan dere klikke dere direkte inn på HER!

Med dette skrevet så tror jeg ikke det blir flere blogginnlegg fra meg i dag/kveld. Selvfølgelig, en vet jo aldri med meg. Noen ganger har jeg skikkelig skrivekløe, og andre ganger dukker det opp en idé eller et tema som jeg bare MÅ skrive om med en gang. Så slik er det bare. Jeg har sjelden skrivesperre, og det synes jeg er veldig greit iom at jeg faktisk drifter den beste og mest alternative bloggen her til lands, hehe.. 😜

Til sist her nå en sang til alle dere mammaer der ute, en sang som har vært en av mine favoritter fra den gang den ble gitt ut 2. mars 1985. Denne sangen har sikkert for mange vært spilt den dagen cirka 9 måneder før en ble mamma (og pappa). Altså det er en romantisk, nydelig ballade. Sangen er fra en film som heter ‘Vision Quest’ (Crazy for you) og hvis dere ikke har sett den så kan jeg si at den er veldig fin på Valentines Day. Det er en romantisk kjærlighetsfilm, og sangen jeg her snakker om er selvfølgelig, værsågod alle mammaer, hør på denne, den er nydelig – «Crazy for you» av Madonna.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#morsdag #mamma #valentine #valentinesday #love #kjærlighet #helg #søndag #bunny #bunnytrash

19 kommentarer
    1. Hei igjen 🌹😊🇳🇴

      Eg kan med stolthet si at eg har to flotte,selvtenkende og oppegående barn,selv om den ene ikke er fysisk sammen med oss lenger så har eg fått nydelig oppmerksomhet fra begge to i dag ❤️ Eg vil her skryte på meg at eg må ha gjort noe riktig,men eg vet ikke helt hva det er 🤔🤔
      Eg har aldri følt at gutten min har forlatt meg,har alltid følt at han er like i nærheten,men bare ikke hjemme akkurat no,han var 24 år da han døde i en grusom ulykke,to uker før hans 25 årsdag.Det har ikke gått en bursdag eller en morsdag uten at det har kommet en oppmerksomhet fra han,det kan være hva som helst (som ikke skjer til vanlig) er man oppmerksom så ser man det,eg får det med meg,hyggelig hilsen fra den andre siden 🌹❤️ Det er oftest drømmer da eg får treffe han å snakke med han og de drømmene skiller seg ut fra andre fordi eg husker dem krystallklart i ettertid 🌹❤️
      Jenta mi er like gammel no som min sønn var da han døde,hun er mamma selv no og samboer med verdens beste svigersønn,og eg er veldig stolt av den lille familien min 🌹❤️
      Hilsen synskepeggy.

        1. Eg forstår deg helt rett Bunnytrash 🌺🌹og eg er glad for at du forstår meg helt rett også 🌺🌹
          Hilsen synskepeggy.

    2. Det er på sånne dager som i går jeg virkelig savner mine mødre, for jeg har hatt to av dem, men ingen av dem lever lenger. Min biologiske, som bar meg frem og som jeg så vidt ble kjent med. Så henne som jeg virkelig kaller mamma, som adopterte meg 6 uker gammel. Henne som ga meg all kjærlighet og trygghet et barn trenger. Så jeg markerte morsdagen med å tenne lys for begge.

      1. Takk for at du delte dette. En slik historie innebærer noe trist, men likevel så vakkert. En mamma som elsket deg frem til verden og ga deg livet, og en mamma som ga deg kjærlighet til å bli den du er i dag og gi videre din kjærlighet 🥰

    3. Koselig skrevet, og fin sang! 🥰 Ringte min mor i går også, og selv om hun er dement, så kjenner hun fortsatt igjen stemmen min, og sier jenta mi til meg. Det gjør veldig godt, og jeg gruer meg til den dagen jeg ikke kan ringe henne mer ❤
      Heldig jeg som er mamma til 2 selv også ☺️

      1. Ja det der med demens.. frustrerende, så fint at du ser det på den måten. Jeg sendte min mamma en bukett med røde roser, så ringte hun meg – så lenge hun kan det så har hun det bra ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg