Dette skjedde i går – hodepine i dag!

Det ble en liten feiring på balkongen her i går kveld/natt. Hvis dere lurer på hva vi feiret så kan dere lese om det HER.

Vi inviterte to vennepar hit til oss for å spise med oss før vi inntok balkongen for festligheter. Jeg laget ihop stekte kyllingkuber, piri-piri kjøttboller, sopp, scampi og varierte luftfriterte cheese tops. Så var der ei form med rotmosgrateng og foccaccia. Roastbiff og spekeskinke. Crabsticks. Fylte chillipaprika. Og diverse kalde sauser. Det var det jeg kom på nå. Skulle være mer, men det oppsto et problem som ergrer meg enda. Jeg vet ikke om det er komfyren, koblingsfeil eller whatever.

Altså, jeg kunne ikke lage alt jeg skulle i går fordi jeg måtte nesten lage én og én ting, og for at maten ikke skulle bli kald så måtte jeg droppe noe. Problemet som oppsto er at når vi slår på komfyren, så går sikringen. Vi inn i sikringsskapet og slår på igjen, men etter utallige forsøk så måtte vi gi opp. Dermed måtte jeg steke noe sammen i luftfrityr, gratengen kunne ikke gratineres i ovn. Foccacciaen måtte stekes i luftfrityren. Det ble en del «kryssforurensning» for å si det sånn, haha.. men alle så ut til å like maten, forsynte seg og virket til å kose seg. Det er det viktigste. I alt det styret glemte jeg å ta bilde, det er jo litt artig med bilde av når det er så mye snacks på bordet, det er ikke ofte det skjer. Og så har jeg ny mobil med et kamera jeg er veldig fornøyd med.

Det var jo veldig hyggelig også at vi fikk to store buketter, sjokolade, kort og en del god drikke. De vet hva vi liker. Og det gikk en del unna utpå kvelden og natta for å si det sånn. Rosa Gin og Pink Tonic. Strawberry Daiquiri Exotic. Råstoff shots med mer. Musikk, potetgull og dipp og litt til.

Veldig glad for å ha mennesker i livet vårt som har lyst å feire livet sammen med oss. Må sies at jeg har hatt litt vondt i hodet i dag, dere tenker at det er alkoholen, det er det ikke. Dette er litt sånn annen hodeverk, og jeg vet hva den kommer av. Men den er snart borte nå etter en deilig brunch med Foccaccia, eggerøre, scampi, Grädd Dansblu blåmuggost og røykalaks.

Ja til livet, ha en herlig søndag alle sammen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#feiring #venner #mat #musikk #drinker #shots #helg #lørdag #søndag #kjærlighet #lykke #bunny #bunnytrash

18 kommentarer

Siste innlegg