Følger dere meg? Natta 🥰

Da tenker jeg vi takker for oss her i kveld. Har bare vært hjemme i hele dag og ikke gjort hverken noe konstruktivt eller kreativt. Kan bli trøtt av det også. Jentene har lukket øynene allerede.

I morgen skal jeg ut å få meg frisk luft, kanskje ta meg en tur til frisøren. Ellers så får jeg ta det som det kommer. Hvis det er av interesse så har det blitt lagt ut fire blogginnlegg fra meg tidligere i dag. Det er mye med fire fem blogginnlegg i løpet av en dag, men det blir litt sånn når det klør i fingrene. Dere ser jo det klør, for jeg greier jo nesten aldri å skrive korte innlegg, jeg må liksom gjøre det litt omfattende, både med linker til kilder når jeg skriver om spesielle tema. Linker til egne innlegg og linker til musikk på YouTube og Spotify.

Noen synes kanskje det blir for mye, men jeg synes det er bedre enn innholdsløst. Korte koselige eller humoristiske innlegg synes jeg kan være både hyggelig og greit det, men jeg trenger ikke se alt hva folk i kjøleskapet og kleskapene sine i mangel på noe å skrive om. Men det er meg, det har vel noe med at folk kan bli traumatiserte av å se hva jeg har i mine skap.

Jeg kan heller poste noen bilder av de fine jentene mine, for jeg er så uendelig stolte av dem. De er nydeligst og så utrolig snille og gode. Hjertevarmere rett og slett 🥰

Her er linker til innleggene fra tidligere i dag:

Link: 3 158 000 000 000

Link: Min første tattoo.. og historien bak.

Link: Jeg skal gi deg kanin-muffe Sophie Elise!!

Link: Noe som gjør meg glad i disse dager!

Riktig god natt og kveld videre alle sammen!!

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ella #ariel #mops #pug #pugs #hund #familie #blogg #blogging #hverdagsliv #kjærlighet #bunny #bunnytrash

14 kommentarer
    1. Skikkelig flotte jenter, og alltid hyggelig å stikke innom deg! Har dessverre blitt litt for sjelden de siste dagene, siden jeg er opptatt med å være sosial med søsken og tantebarn, dra på fjøsbesøk, og i tillegg begravelsesforberedelser. I will be back! 🥰

    2. God natt 😴 💤 💤 💤, og sov godt 😊.
      Tenkjer det er på tide for meg og, å turna inn. Må opp litt tidleg, og gå tur med turgruppa “Knirk og Knak”, og så får me “besøk” av kompisen våres.
      Faste rutiner på onsdagene 😊.

    3. Fiiiine jentene dine <3 <3 Er litt misunnelig på deg akkurat der, for jeg har SÅÅÅ lyst på dyr. Nå er jeg glad i både hund og katt, og kunne tenkt meg begge deler..men hadde jeg valget mellom de, hadde det nok blitt en hund jeg kunne dra med meg på tur =)
      Er litt enig i dette med korte blogginnlegg fra skuffer & skap.. det er bl.a en av grunnene for at jeg i perioder har vært helt fraværende her inne, fordi jeg får meg ikke til å blogge om for mye av det.. Akkurat for tida har jeg skrivekløe, men prøøøøver i alle fall å være litt allsidig, hehe =P

    4. Jeg følger deg 🙂 Er ikke så flink å kommentere men når det er sagt så er dette den eneste bloggen jeg har kommentert på 🙂 Ellers så klikker jeg alltid innom på flere innlegg daglig for å bidra til at den beste bloggen holder seg i toppen på listen 🙂 Ha en fin dag videre både to og firbeinte 🙂

    5. Synes du gjør en utrolig bra jobb med bloggen din, tar av meg hatten🤗interessante tema og lurer på hvor du tar alt fra😄og digger rett fra levra, fortsett med det👌Du skriver bra og så er du en knakanes god fyr😊Gleder meg til å lese de siste innleggene dine🥰og hva hadde vel livet vært uten dyr, nydelige er dem😍

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg