3 158 000 000 000

Har dere tenkt over at de ti rikeste mennene i verden ble 3158 milliarder kroner rikere i 2021?

Har dere noen gang tenkt at en vedvarende pandemi gir mer makt og penger til en styrende elite? Har dere hørt om WEF? Hvem WEF er?

Verdens økonomiske forum er en Genève-basert stiftelse. Stiftelsen arrangerer et årlig toppmøte som samler 2000 toppledere, noen nasjonale politiske ledere samt en del utvalgte intellektuelle og journalister.

Påfallende fin gjeng, alle med sine roller.

Restriksjoner og tiltak, vaksiner og koronapass, tror dere det handler om smittevern eller posisjon og økonomisk gevinst?

Bare slenger ut noen navn her, de første jeg kommer på. En av personene her til lands man forbinder aller mest med pandemien er jo assisterende helsedirektør Espen Nakstad. I pandemiåret 2020 hadde hans inntekt økt til 3,6 millioner, altså nesten doblet seg fra året før. Så var det direktøren da, Camilla Stoltenberg, de tallene jeg finner akkurat her og nå er at hun tjente i overkant av fire millioner i 2020, det er litt av et byks fra året før hvor hun tjente 1,3 millioner. Formuen hennes nesten doblet seg på samme tid fra 6,6 millioner til 12 millioner.

Blir spennende å se tallene for 2021. Det er jo meget innbringende og lukrativt å bidra til ekspanderingen av Koronas Vitner må sies.

Selv hadde snuppen min og jeg det helt greit før Koronas Vitner ble til. Vår inntekt ga oss ingen grunn til bekymringer. Leiligheten er vår, mat i kjøleskapet, autotrekk på regninger. Kunne kose oss i helgene, og reise på weekendturer, dra på konserter, storbybesøk i utlandet og sydenreiser i feriene. Men etter Koronas Vitner ble opprettet har rentene gått opp, skyhøye matvarepriser og enormt høye strømregninger for folk flest.

Mange familier har fått strømregninger på over 10.000 kroner for én måned! Heldigvis har det ikke det slått så hardt på snuppen min og meg da dette er en andelsleilighet med sentralfyring, men vi merker det da alt utenom varme og vann går på egen strømregning med en nettleie og husleie som ble satt opp betraktelig og samtidig.

Regjeringen tester nå ut veiprising hvor de starter med 3 kroner for hver kilometer man kjører eller 30 kroner per mil skal det koste og bensin- og diesel er satt opp til over 20 kroner literen. Det innebærer ikke utelukkende konsekvenser for bileiere og bilførere, men oss alle.

Enhver som nevner New World Order blir stemplet som konspirasjonsteoretiker vet jeg, så jeg holder meg til fakta. Og ethvert ord i dette innlegget er kun fakta. Lett tilgjengelige fakta!

Med dette sagt så skal jeg nå stelle litt med plantene mine på balkongen her. De begynner å bli tydelig preget av vinterstid og det gleder meg at vi nærmer oss slutten på januar. Etter det vil det nok bli frodig og flott med planter og grønt. Snart kommer sola inn på balkongen her også, det blir koselig for Vibrator og Dildo (de endret navn) som dere ser på bildet øverst. Mine to fine flotte og morsomme regnbuekaniner som Vibbedille har heklet og sendte hit som en gave. En veldig gledelig, oppmuntrende, kjærkommen og verdsatt gave 🥰

Kos dere masse alle sammen!

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#samfunn #livet #newworldorder #bunny #bunnytrash

16 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌺🇳🇴

      Eg har sagt det hele tiden : Det ser ut for meg som om «eliten» er mer opptatt av (personlig) gevinst enn (som de prøver å innbille oss) å «ivareta på beste måte» folkehelsa 😡
      Trenger ikke gå lenger tilbake enn til vår forrige leder som hadde flere interessekonflikter enn eg har fingre og tær og vel så det 😡
      Hilsen synskepeggy.

      1. Hvem bryr seg vel om folkehelsa? intensivsykepleiere sier opp og folk har ikke fastlege, en ordning som skulle vært i orden for mange år siden. Underbemannede. Mindre penger til helse og beredskap, sykehus som er lagt ned.. listen er lang, og enhver som prøver å skylde på uvaksinerte burde innse hvor lite opplyst og selvtenkende h*n er.

    2. Kan ikkje seia at eg har ofra det så monge tankar, nei. Berre konstatert at slik er det.
      Kan ikkje gå og tenkja på det, for då verte eg så sint 😡.
      Då er det mykje betre å stella med potteplanter 😊, for det gir ro i sjela.

      1. Det er ikke slik at det er noe jeg gpr ug tenker på. Men som du, fått det med meg at det er slik det er. Så jeg må jo påpeke det, for å utelukke sammenhenger blir for meg naivt. Ja disse plantene skal få mer stell etterhvert, nå er det bare å passe på at dem overlever.

        1. Ja, eg brukar å poengtera det, og spørre om folk verkeleg ikkje ser samanhengen. Som oftast er det med deprimerande erfaring. Dei fleste vil ikkje høyra på det øyra.
          Nå på vinteren er det jo kviletid for plantene, men til våren livnar dei til 😊.
          Dessverre måtte eg ta avskjed med ei Japansk Mispel, som eg hadde drevet fram sjølv 😢. Dei har synt seg å vera svært nøpne i forhold til vatn, og dauder lett. Av 23 stk som spira, har eg nå berre ei igjen. Til gjengjeld er det den fyrste eg satte, og den ser ut til å klare seg godt 😊.

    3. ..i et tappert forsøk på å ignorere galskapen som ser ut til å florere over alt, konsentrere jeg meg heller om Virbrator & Dildo.. dritkule, rett og slett <3 Og joda, de "spraglan" dine treng vel litt kjærlighet, ser det ut til 😉

      1. Vibrator og Dildo er herlige gledesspredere. Spraglene trenger kjærlighet, men det er ikke så ille som det ser ut, disse er avleggere satt på vinterstid, så dem er tufs i starten. Bare vent til jeg legger ut bilder etterhvert 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg