Et kort innlegg, for de som liker dét.

Etter jeg kom hjem fra ferien nå så har jeg begynt å lese meg opp i blogger. Da inkluderer jo det kommentarfeltene. Jeg leser at det er flere bloggere som liker superkorte innlegg. Sånn fire fem linjer og et par bilder. Så korte innlegg skriver jeg sjelden. Jeg prøver gjøre meg kortfattet, men fingrene bare taster avgårde, og jeg trenger innhold for at det jeg prøver formidle skal bli forstått best mulig.

Nå er det jo slik at enkelte forstår jo ingenting uansett, men jeg håper jo at flest mulig som leser skjønner hvor jeg vil med det jeg skriver. Nå har jeg fått forståelse av at en gruppe rett og slett ikke gidder lese hva jeg har å formidle, på grunn av tekstlengden.

Sikkert de samme som kun leser overskriftene hos NRK og VG og konkluderer handlingen ut fra det. Hva vet vel jeg. Jeg liker korte innlegg på blogg innimellom jeg også, hvis innlegget gir meg noe på tross av hvor kort det er. Anyways, dette var så kortfattet som jeg klarte gjøre dette. Håper de som liker korte innlegg vil stikke innom litt også, hvis dette var kort nok?

Tidligere i dag har jeg postet tre innlegg:

Link: Dagens krim fra virkeligheten.

Link: Dette fikk meg til å smile.

Link: Jeg frykter for kongetittelen.

Riktig god kveld natt og alt det der, tusen takk for at dere titter innom – settes pris på, mer en dere skjønner aner tror vet 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#kongenavbalkongen #bunny #bunnytrash

18 kommentarer
      1. Altså jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal skrive hva jeg skriver om på en kortere måte. Samtidig er jo ikke innleggene mine noe lengre enn vanlige artikler. Er det blitt slik at folk i dag begynner å miste leseevne? Er alt helt TikTok? 🤪

    1. Jeg har lest dette innlegget og det laaaaaange innlegget om ferien din.
      Det lange innlegget var mye å holde styr på og jeg brukte alt jeg hadde av krefter..Men likte det lange innlegget ditt. Jeg lærte masse.
      Ja, folk er forskjellig. Jeg liker best å lese under 500 ord og innlegg med noen bilder, altså ikke 20 bilder på rekke og rad uten tekst. Det gir meg ikke noe. Men er det koselig tekst mellom bildene så koser jeg meg med slike innlegg..
      Men for meg så kommer det litt ann på skrivestilen til folk.

      1. Enig ang skrivestilen. Det som er med meg er at jeg kan ikke bruke mindre ord enn det som trengs for å få sagt det jeg vil si. Samtidig mener jeg at ord er bedre for hjernen enn bilder, derfor har jeg flere ord enn bilder 😜

    2. Jeg bruker ganske mye tid på å innhente info til innleggene mine. Jeg har også skjønt at det ikke er så mange som gidder å lese om miljø og klima, da er det best å gjøre det i korthet (tough crowd) 😛 Jeg har også for først gang begynt å bruke egne bilder i bloggen, det er jo litt spennende.
      Men ja, det virker som at “folk flest” ikke vil ha så mye innhold… 😛

      1. Jeg leser jeg, men ikke siste dagene da jeg har vært på farten stort sett 24/7. Folk liker visst matoppskrifter best, men jeg deler ikke mine. Ellers så tror jeg det er en greie at det er blant bloggere det er korte innlegg som er ønsket, for personlig opplever jeg normalt ikke at det er lengden det står på, men hva jeg skriver om. Pratet forresten med ei i dag som hadde fått opp øynene sine for bloggen din, så for din del handler det vel mest om at du er «ukjent», bare vent å se, jeg tror du vil nå fram til mange etterhvert 😜

      1. Alle?? 😳 Det er mange blogger altså… sist jeg talte, så fulgte jeg 33.. nå har jo flere forsvunnet.. så da er det under 30. Men det synes jeg er mange altså..

          1. skjønte egentlig det, hehe, men kunne ikke være sikker, for jeg ser deg jo i veldig mange kommentarfelt 😜🤪 anyways, glad du er her og tolererer kaninen som han er 😜🥰

    3. Tror kanskje jeg liker innlegg med innhold, innhold som gir meg noe, er det lærdom i det er det topp. Men så er det denne forbaska tiden da. Muligens er jeg en snegle i en flueverden…mener oppfattelsen av det en skal oppfatte. Om teksten er lang eller kort er underordna, men at jeg sitter igjen med en følelse, en opplevelse av det som blir formidlet. Leser jeg for fort kan jeg feiltolke det jeg leser, det tror jeg ikke jeg er aleine om. Er det mange innlegg som blir produsert har jeg ikke nubbesjanse til å få det med meg. Så jeg prøver etter beste evne å få med meg dere jeg vil få med meg…men lykkes jeg…neeii :).

    4. Nå måtte jeg smile. Jeg tror vi aldri klarer å tilfredsstille alle blogglesere. Noen vil ha bilder, andre ikke, noen vil ha tull og tøys og noen sminke, andre vil ha det du skriver og noen liker kanskje mitt? Vi er alle forskjellige og gir av oss selv. Tror vi bare skal være oss selv jeg. Ha en vakker dag! 🙂

      1. Joda, helt klart. Men det endrer ikke mitt ønske om å likevel prøve å dra flest mulig inn her. Jeg kommer alltid til å levere innlegg med artikkellange tekster, men jeg håper jo å få til å dra inn folk som liker korte tekster likevel. «Lure» dem til å lese mine tekster. Folk flest burde lese mer, det er bra for hjernen. Merker meg at stadig flere blir dumme tik-tok-hoder som ikke klarer tenke. Jeg vil at folk skal tenke. En verden full av ikke-tenkende (zombier) er destruktivt. Fin fin dag til deg oxo Randi 😜🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg