En menial dag kan man si.. elsker jentene mine!

Ella etter dagens besøk hos veterinær.

Dagen startet med slufser til frokost, det er veldig godt egentlig, men på en dag som denne så smaker ikke noe som det helt skal, virker det som.

Ella har klødd seg til blods i natt, stakkar klarer ikke la være å klø, på dagtid får vi stoppet henne, men på natten er det ingenting som stopper henne. Sokker på beina, bandasje, i det hele tatt, nytter ikke. Tanken har faktisk vært der, å dope henne fullstendig ned om natten, men kan ikke gjøre det. Jeg har prøvd å forklare henne at hun må ikke klø, men jeg vet hvordan det er. Etter over et tiår med psoriasis har jeg enda ikke lært meg hvordan slutte klø.

Jeg fikk ringt veterinæren og avtalt time. For første gang noensinne har jeg ikke vært med Ella til veterinæren. Det er hjerteknusende, for det er jeg som skal være med henne, det er det jeg føler.

Måtte sende henne med snuppen min som heldigvis har kveldsvakt i dag. Så fikk jeg dratt til tannlegen. Ariel stakkar, måtte være alene hjemme. Det gikk bra, hun er ikke vant til det, men siste tiden har vi begynt med litt tilvenning. Må det, livet som vi kjenner det endrer seg vondt og brutalt. For tiden er det stort sett bare triste dager, nedtur etter nedtur. Men Ariel var flink hjemme alene, og det var ikke lenge det ble slik.

Jeg hadde time hos tannlegen 12:00 og Ella hos veterinæren klokken 12:30. For meg tok det bare 22 minutter å få en (to) nye tenner og en regning, så da var det første buss rett hjem.

Jeg var hjemme 13 og så kom snuppen min og Ella litt før 14. Snuppen dro nettopp, et par ærender før jobb, Ella og Ariel sover begge to på fanget mitt. Der skal dem få ligge og slappe av en god stund nå. Jeg skal ikke røre på meg. Så nå trykker jeg bare på mobilen og prøver ikke tenke så mye.

Etterhvert skal jeg innta «hobbyrommet», den blyanten jeg trengte i går, den har jeg i dag. Snuppen min tok med seg hjem i går kveld en helt ny blyant til meg. Nå kan jeg fortsette med prosjektet mitt. Greit å ha noe å gjøre på når jeg likevel må være her uansett. Ella må ha tilsyn, kan ikke være alene på noen dager nå. Så om noen vil bidra til prosjektet mitt, om noen vil ta den utfordringen, så er jeg takknemlig for det altså.

Ha en fortsatt fin dag, om dere har en fin dag 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#utfordring #tannlege #ella #mops #hund #veterinær #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
      1. Ikke mye synd i meg, livet er hva livet er. Ella er det litt synd i, for hun er jo avhengig av oss mennesker til å finne ut og gjøre det som er best og mest riktig, og det er jo ikke enkelt. Og det er vanskelig å forklare henne også, så.. 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg