Dagens middag: frosne og rå kyllingklubber!

Stemmer det. I dag ble det frosne rå kyllingklubber til middag. Superenkelt altså. Oppskriften er enkel, man åpner døren til fryseskapet, drar ut skuffen hvor kyllingklubber ligger, tar posen med kyllingklubber ut av skapet og klipper opp en åpning. I posen altså. Så tar man ut to stk frosne rå kyllingklubber, de SKAL og MÅ være RÅ!! Dette er viktig altså!! Så legges de to klubbene på hvert sitt matfat og serveres slik.

Dette er det herligste måltid for to, ser det lyser i øynene på de to bevertede, slafser og koser seg, lager de villeste godlydene. Smatter og smatter. Vanligvis er dette helgekos og lørdagsmiddag på sommeren når det er varmt, men i dag ble det gjort et unntak. Ella og Ariel kunne ikke blitt mer fornøyde med dagens middagsservering. Tok ingen bilder av inntaket, tenker de fleste har sett mops spise mat før, eller sett hunder spise mat før ihvertfall. Eller?

Anyways, snuppen min og jeg har ikke fått spist middag selv i dag. Ikke enda. Han har kveldsvakt og kommer hjem i 23-tiden. Da blir det kveldsmiddag, og det blir Sushi. Yuhuuuu.. Hvis det er noen som ikke vet hva Sushi er eller hvordan det ser ut, så er det bare å klikke HER!!

Ellers kan jeg meddele at jeg har postet flere innlegg tidligere i dag. Deriblant to innlegg om hva snuppen min og jeg har bedrevet første halvdel av dagen med. Mange flotte bilder, her er kunst, håndarbeide, kjendiser og natur. De som ikke har fått med seg disse to innleggene bør virkelig klikke innom, til støtte for en god sak.

Link: En fantastisk dag del 1

Link: En fantastisk dag del 2

Nå skal jeg straks gå kveldstur med jentene mine. Dere vet st det som kommer inn må også ut. Tusen takk for titten, ha en fortsatt fin kveld og en riktig god natt når den tid kommer 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunnypå FacebookLink!!

#middag #hund #mops #kyllingklubber #familie #sushi #drammen #bunny #bunnytrash

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg